Gå til innhold

Et par spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen emotes...

 

http://www.worldofwconline.com/content/guides-emotes.php

 

http://wowvault.ign.com/?dir=multimedia/sound

 

Du finner alle ved å søke litt på google.

/silly forteller vitser eller andre morsomheter.

 

For å snakke i forskjellige kanaler bruker / (skråstrek) før kanalnavn eller nummer. For eksempel er: /s = say, /g = guild, /w = whisper, /1 = general chat, /2 = trade, /3 looking for group osv... prøv deg litt frem...

 

Skriv /chat og/eller /chathelp for å få denenkle innføring.

 

Mulig jeg husker litt feil på noen av de,men det ser du fort.

 

Lykke til videre i Azeroth.

 

EDIT: Ble litt feil på url'ene.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Supplerer litt til det XmasB allerede har sagt:

 

Hver gang du kommer til ett nytt område blir du automatisk satt aktiv i de chatterommene som er offentlige der. (Dvs /1:Generell prat, /2:Trading, /3:Local defense, /4:Looking for group)

Disse er de samme for alle områder! Man åpner bare chatten og skriver "/4 Looking for group for Wailing Caverns". Da har man i riktig rom sagt ifra om at man leiter etter en gruppe for å være med på en instance som heter Wailing Caverns (WC)

 

Husk at rommene er unike for hvert område. De som er i /1:General i Ashenvale vil ikke se hva som skjer i /1:General i Orgrimmar f.eks

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

5583838[/snapback]

Jeg er ganske sikker på dette: Når jeg ikke var i cambat og sto oppreist, regenerated det med 2% og 3% på tick. Men når jeg satt var det med bare 3% og 4% noen ganger.

Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

5583838[/snapback]

 

Dette stemmer ikke. Man regenerer helse fortere om man sitter/ligger i motsetning til å stå. Vet ikke om det gjelder mana også, da jeg aldri har spilt spellcasters...

Endret av m0rphX
Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

5583838[/snapback]

 

Dette stemmer ikke. Man regenerer helse fortere om man sitter/ligger i motsetning til å stå. Vet ikke om det gjelder mana også, da jeg aldri har spilt spellcasters...

5586794[/snapback]

Akkurat!

Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

5583838[/snapback]

Jeg er ganske sikker på dette: Når jeg ikke var i cambat og sto oppreist, regenerated det med 2% og 3% på tick. Men når jeg satt var det med bare 3% og 4% noen ganger.

5586768[/snapback]

er vel ikke noe problem å sjekke med ct tick mod eller no?

Lenke til kommentar
Når du sitter regenererer du helse fortere. Du kan trykke på X i stedet for å skrive /sit for å sitte.

3920849[/snapback]

 

Niks. Du regenerere helse og mana like fort om du står eller sitter. "In combat" har du ingen hp-regen, og mana-regen tar til 5 sekunder etter spellcasting (en av grunnene til at shield+dot+wand er en meget god måte å grinde med priest).

5583838[/snapback]

 

Da er det i så fall endret i siste patchen, men det tviler jeg på. Uansett så er jo denne tråden eldgammel... skjønner ikke hvorfor du drar opp den nå.

 

Edit: Testa det nå på en lowlvl warlock og regenererte 6-7 hp per tick stående og 8-9 når jeg satt.

Endret av purpledonkey
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...