Gå til innhold

Mer om Shuttles stue-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som lurer, eller mangler boksen virklig DVI ut, med mindre man kjøper til et ekstra skjermkort - PCI vel og merke?

 

Er ikke det litt teit?

Hvis du ser på bildet som er av baksiden av sff boksen, så ser du da vitterlig en DVI utgang.

Lenke til kommentar

Når de først lager en så komplett stueboks, skulle de ha inkludert RGB-utgang. Jeg synes imidlertid jeg kan se en komponentutgang bakpå, det er jo fint, men det er få av de som sitter med CRT-TV-er som kan benytte seg av det.

 

Prisen hørtes forresten hårreisende ut hvis det stemmer at den skal koste 20 lapper.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

20 000 kan jo ikke være riktig... Netshop selger jo en noenlunde lik HTPC med WinXP MCE til 12 000,-

 

Riktignok ikke med digitaltuner, men med 2 analoge, som nok er mer praktisk for de fleste (kan ta opp på en kanal, mens man ser på en annen...)

 

En digitaltuner koster jo heller ikke mer enn en 1000-lapp...

Lenke til kommentar
Er det bare meg som lurer, eller mangler boksen virklig DVI ut, med mindre man kjøper til et ekstra skjermkort - PCI vel og merke?

 

Er ikke det litt teit?

 

_

johanf

Du har tilsynelatende rett, men det eventuelle ekstra-skjermkortet vil være PCI-E.

 

Uansett er komponent tingen å gå for, da. ;)

Lenke til kommentar
Er det bare meg som lurer, eller mangler boksen virklig DVI ut, med mindre man kjøper til et ekstra skjermkort - PCI vel og merke?

 

Er ikke det litt teit?

 

_

johanf

# Graphics

ATi Radeon X300, PCI-Express x16 interface, 128/256 MB DDR SDRAM

VGA, DVI and TV-out ports

# Digital DVB-T Tuner

TwinHan VP3020C PCI 2.2 interface with DVB-T protocol

supports HDTV, Time shifting, Real time DVR and sheduling recording

Receiving frequency: 48.24 - 855.25 MHz

http://eu.shuttle.com/DesktopDefault.aspx/...0706/preview-1/

 

lese linker... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...