Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

trenger hjelp... har akkurat blitt ferdig med og laste ned wow (etter at jeg var uheldig og fjerne d) og så skal jeg laste ned den første patchen men d kommer bare sånn at jeg må enten repair elr undownloade hele driten....

 

jeg har ødelagt cdne så jeg måtte gjøre den free trial lastinga... og har også prøvd og repaira og undownloada d...

 

hva skal jeg gjøre? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har link til den seneste patchen for både WoW(normal) og TBC?

 

Har litt problemer med patchene på denne dataen..

Nvm. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

hvorfor må dere drive å laste ned manuelt? Hos meg begynte det for en stund siden og laste ned i bakgrunnen når jeg starta wow. Laste ned når jeg spillte. Idag begynte instalering av seg selv... Er det noe galt hos dere?

 

Vist dere berre trykker det vekk fortjener dere og slite nå lenge etterpå

Lenke til kommentar
hvorfor må dere drive å laste ned manuelt? Hos meg begynte det for en stund siden og laste ned i bakgrunnen når jeg starta wow. Laste ned når jeg spillte. Idag begynte instalering av seg selv... Er det noe galt hos dere?

 

Vist dere berre trykker det vekk fortjener dere og slite nå lenge etterpå

8684614[/snapback]

 

fordi når man laster ned med blizzard downloaderen ender man vanligvis opp med en fart mellom 5 kb/s til 100 kb/s, da velger jeg heller å laste ned i en hastighet mellom 300 og 500 kb/s

 

enda verre er det for folk som laster ned bak en brannmur, da går det skikkelig sakte om i det hele tatt.

 

blizzard downloaderen er en skikkelig dårlig torrentklient og en direkte nedlastinger er ofte mye mye raskere, thats why.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...