Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor starter dere ikke bare torrenten som ligger i Worlf of Warcraft/patches? Lastet ned patchen for en uke siden jeg.

 

Denne tråden er jo i hovedsak startet pga. at folk ikke gidder blizz downloader, enten man kan starte den en uke før eller ei. Jeg trenger et mirror til en FULL patch. NEI - Jeg gidder ikke bruke blizz downloaddern fordi; ja dere gjettet det - den er ELENDIG.

 

Har prøvd å få tak i WoW-2.0.0-to-2.0.3-enGB-Win-patch en stund nå men jeg finner ikke wow-partial-2.mpq eller final.mpq filen noe sted og som vanlig er blizz updatern lite til hjelp. Noen som har et sted som kanskje ikke er tysk hvor jeg kan laste ned?

Endret av Jaghi
Lenke til kommentar

så adder du den til wow mappa, patches sant?

jeg lastet nemlig denne patchen ned fra en annen side, men da begynte fremdeles blizz downloaderen å laste ned etterpå :(

Trengte ikke installere den en gang, tror den ble lasta ned rett til den rette mappen i wow.

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
så adder du den til wow mappa, patches sant?

jeg lastet nemlig denne patchen ned fra en annen side, men da begynte fremdeles blizz downloaderen å laste ned etterpå  :(

Trengte ikke installere den en gang, tror den ble lasta ned rett til den rette mappen i wow.

7689960[/snapback]

 

I patches skal være en mappe som heter WoW-2.0.0-to-2.0.3-enGB-Win-patch. I den legger du filene.

Lenke til kommentar
Det ligger en torrent på PirateBay, men den er ufselig treg. Har testa en annen også som jeg avslutta på grunn av sirup- skader.

 

Her en direktelink men er ikke noe å satse på (2 dager og 10 timer igjen)

http://storage3.curse-gaming.com/files/WoW...B-Installer.zip

7726145[/snapback]

Er vel litt lumskt å nevne tpb her? :p

 

Uansett en på realmen min fiksa god mirrors så jeg har TBC CDene på Image, så får mor sende meg cd-key på sms imorgen. Sitter på hybeln nå så er ikke bare å stikke i postkassa å hente spillet >-<

 

CDON sente det på Torsdag til meg så regner med det er på plass imorgen. Uansett noen som har mirror til den nyeste patchen? Går uhorvelig tregt til meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...