Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

:( Heisann, dette er et rop om hjelp...saken er følgende: Jeg har kjøpt WOW til guttungen og har strevet i flere dager med å innstallere spillet. Jeg har satt inn cd1, fulgt veiviseren, kommet til å sette inn cd2, man akk...halveis i den får jeg følgende feilmelding (fått lignende mange ganger):Patch data is bad. (source CRC mismatch: 1946932277/-1583742305) (BNUpdate::PTCApply)

 

Har lett på mange forum og skjønt at jeg må laste ned noen patcher...men da jeg gjør det finner ikke patchen wow.exe...fordi jeg ikke har fått innstallert spillet...

 

Så har jeg registrert spillet, laget en konto på wow europe, men det hjalp ikke det heller. Ingen automatisk nedlasting av patch...

 

Er det jeg som er helt grønn eller er det meningen at det skal være så vanskelig...? Noen som kan hjelpe?

 

Takknemlig for svar :dontgetit:

Lenke til kommentar

Den beste måten å løse slike problemer på er å kopiere hele eller deler av feilmeldingen rett inn i google og søke i vei. :p

 

Søkte litt rundt for deg og dette sier en blizzard employee om:

 

Hello Shiena,

 

A CRC Mismatch error during installation means that it can't read the installation file properly. Please first verify you have tried all of the troubleshooting steps at the link below:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p

 

Booting the computer in Safe Mode has also gotten a number of Windows users around this problem. Please see the instructions at the link below:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01666p

 

Combining multiple steps together has resolved installation issues for many players (for example please boot in Safe Mode and try copying the files to your hard drive from the CD’s. Then attempt to install the game from your hard drive while still in Safe Mode).

 

Men de fleste sier det skyldes at installasjonsfila har problemer med rammen i pc'n.

 

Jeg har desverre ikke funnet noen enkel løsning da det står forskjellige svar overalt. :dontgetit:

 

Enkelte sier at det funker dersom man fjerner en minnebrikke (forutsatt at man har 2 :p), andre sier at man må redusere bushastigheten til minnet for at det skal fungere (vet jeg ikke hvordan man gjør). Fant noen andre svar også men disse 2 var de mest utbredte. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...