Bamse_ Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Deamonslay (sterk rød glød) gir bedre skade mot demoner, Beastslay (forskjellige variasjoner av rød glød) gir bedre skade mot beasts.. +DMG gir bedre skade på våpnet ditt (samme hva du bruker det på)
Omar Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Har du enchanta våpenet ditt med Demonslaying lyser/brenner våpenet ditt gult/orange (flammelignende)
Kellendil Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 de er verdt mye pga glowen nei. det er verdt mye pga shards.
Icywiz Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 de er verdt mye pga glowen nei. det er verdt mye pga shards. Men folk vil ha de pga glowen
Fnix Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Demoner er det heller lite av i WoW, demonslaying er heller en luksus. Weap dmg er derimot brukbar
mbskywalker Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Ganske mange demoner jo. Hvilket level er du?
Aasgaard Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Demonslaying er rimelig hendig i f.eks. Felwood. Og ja, shards er dyrt. For tiden selger jeg Demonslaying for 10g og +7 dmg (tohåndsvåpen) for 12-14g. Det er omtrent der markedet ligger på Silvermoon i alle fall, vil ikke tro det er så annerledes på andre servere. Å betale 14g for en echant virker kanskje mye, men hvis du finner et våpen du har tenkt å beholde en stund synes jeg ikke det er så galt. Når Crusader (% sjanse for å stjele liv fra fiende og gi deg +100 strength) kom på betaserveren gikk hver enchant for over 100g.
Bamse_ Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hvor mye pleier vanlig beastslaying og sånt ligge på da? Vanligvis så tar jeg ca 50-70S for en minor beastslay...
A|3x Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 betalte 5g for min demonslaying på illusionary rod. Den brukes aldri, er bare til pynt\stats
Sponis Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hvor mye pleier vanlig beastslaying og sånt ligge på da? Vanligvis så tar jeg ca 50-70S for en minor beastslay... Eg tar ca 20 sølv for beastslaying.
Kellendil Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 20s for minor beastslay er for lite. ca 40-60s er passe. Irriterer meg over enchanters som tar for lite, ødelegger for oss andre som kansje ikke har så masse penger. Det er vanskelig nok å få folk til å forstå at enchanting koster en del. Hendig liten liste: Enchanting priser
Aiven Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 (endret) I går var jeg i en knall gruppe i Zul Farak. Vi fikk endel blå "bind on pickup" items, som ingen ville ha, så vi ga alt til han som var enchanter. Som takk ga han demonslaying til alle, helt gratis! edit: Litt OT, jeg gidder ikke ha +dmg på øksa mi, siden den er så treg. Det blir ikke mye av det uansett. Vil heller ha demonslaying fordi det ser så rått ut, men dmg er jo litt bedre, spesielt for raske våpen. Endret 29. mars 2005 av Munch
Zerpent Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 20s for minor beastslay er for lite. ca 40-60s er passe. Irriterer meg over enchanters som tar for lite, ødelegger for oss andre som kansje ikke har så masse penger. Det er vanskelig nok å få folk til å forstå at enchanting koster en del. Hendig liten liste: Enchanting priser Helt enig! Irriterer meg at enchanters tar alt for lite. Ødelegger alt for oss andre som har lyst å tjene litt på yrket vårt. Om man ikke klarer å skaffe det man trenger ved å disenchante og må kjøpe så kommer minor beastslaying på ca 60s. Skulle jeg da solgt for 20s så sier det seg selv hvordan det går. Dessuten, visst man skaffer seg utstyr og disenchanter så mister man jo det man kunne fått for å selge gjenstanden. Så til alle enchantere! Ta skikkelig betalt! Mener ikke at vi skal overprise enchanting men vi trenger i allefall ikke å tape penger. Det er det ikke noen andre professions som gjør heller.
Minty123 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg selger Beastslay for 30s, at dere ikke er villige til å senke prisen er jo vel ikke vårt problem ? vi tjener riktignok ikke like mye, men vi selger MER.
Onkelsander Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Veldig nyttig tråd dette utartet seg til å bli... har ofte slitt med hvilke priser jeg ska ta på forskjellige enchants og den lista var akkurat det jeg trengte.... Synes nesten vi enchantere skulle samles in en tråd og dele erfaringer... I likhet med det en skrev over her kan jeg godt finne på å gjøre gode enchants gratis hvis jeg har gjort en instance eller quest med gode folk og de gir meg mye DE stuff... Guid members får som regel også enchants gratis da de alltid er behjelpelige med å gi meg ting... Har bla en avtale med leatherworkeren i Guildet hvor han lager endel armour som jeg får gode ting ut av(nemlig vision dust). har også et aldri så lite spm til dere høy lvl enchanters.. Skillen min er på 235 og jeg har allerede tatt et par turer til uldaman.. Det ble jo da klart for meg at det er endel enchants man ikke kan lære som man må "finne" på egenhånd eller kjøpe på AH(demonslaying feks)... Hvor rare er det å finne demonslaying recepiet og eventuelt hvor mye bør jeg maks gi for det ?
Sponis Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 20s for minor beastslay er for lite. ca 40-60s er passe. Irriterer meg over enchanters som tar for lite, ødelegger for oss andre som kansje ikke har så masse penger. Det er vanskelig nok å få folk til å forstå at enchanting koster en del. Hendig liten liste: Enchanting priser Det er mange som gir vekk minor beastslaying gratis no, og det er jo ikkje store prolbemet å skaffe tingene man trenger, kan kjøpe råvarene for ca 10 sølv på AH.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 30s for beastslay er det dummeste... Har selv ofte merket at folk kommer bort og sier "menne atte den gangen jeg kjøpte sist så betalte jeg bare 30s og jeg nekter å betale mer... mumlemumle..." Jeg blir lei meg! Bare det å skaffe tingene for å lage +2 beastslay koster mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå