Gå til innhold

Deathwing - mange herfra?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller på Deathwing :)

 

Er Human Priest i lvl 49. Er med i World of NorThings, som er den offisielle norske guilden. Om noen av dere deathwing spillere har lyst til å joine, så er det bare å kontakte meg, så kan jeg invite :)

 

BTW, navnet mitt er Nicel

Er ikke den guilden oppløst enda, jeg husker jeg var med der da jeg spilte Pala på DW. Den gang var det en ganske bra guild med sunstorm, aranel, haavard, thsan og resten av gjengen :thumbup:

World of NorThings lever fremdeles, men har blitt myyye mindre en den var. Har kommet opp en guild som heter World of NorWay, men de rekruterer alt og alle nordmenn, mens vi krever litt høyere lvl, og ikke minst at du ikke er fjortiss. Vi har en gruppe på ca 20 aktive medlemmer i lvl 35-60, og en haug med mindre aktive spillere i lvl 20+. Vanligvis er vi ca 8 online, og da er 90% av de, over lvl 45. Jeg quester nesten daglig med folk fra guilden, og vi har koselige sammtaler, og diskusjoner stort sett hele tiden.

 

Sunstorm og de andre gutta har dratt, men vi har da et par lvl 60 vi og. Bl.a. Striker (hvis noen kjenner han), som er lederen for guilden.

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ser invictus surfer forumet  :D

 

Drez

Tssk. jeg sufer her da enda =) Thsan også.

 

Btw. Nighkeeper, kan ikke huske deg akkurat nå? beklager :( in-game nick?

 

Edit: jeg = Sirhaavard

Het faktisk NIghtkeeper in-game og :p Kom fra Lost Legends sammen med Thsan og Rorc bla. over til dere, startet på Sylvanas da jeg var lvl 50. Spilte Dwarf Pala, men som sagt, det er 4 mnd siden jeg sluttet på Deathwing,

Lenke til kommentar
jeg ser invictus surfer forumet  :D

 

Drez

Tssk. jeg sufer her da enda =) Thsan også.

 

Btw. Nighkeeper, kan ikke huske deg akkurat nå? beklager :( in-game nick?

 

Edit: jeg = Sirhaavard

det gikk noen rykter at du kanskje joine tbb igjen? Anyways, ønsker dere alle i decimation lykke til og alt det beste :thumbup:

Lenke til kommentar

Er med i EQ nå, det jeg syns er litt dumt med det guildet er at det har blitt FOR stort på en måte... 300 members blir ganske upersonlig og man husker bare navnet på et fåtall av de... Det var bra før vi hadde noen dager med veldig mye rekrutering, fikk liksom 200 nye members på 3-4 dager... da sier det seg selv at inntaks kravene er ganske lave også...

Lenke til kommentar
jeg ser invictus surfer forumet  :D

 

Drez

Tssk. jeg sufer her da enda =) Thsan også.

 

Btw. Nighkeeper, kan ikke huske deg akkurat nå? beklager :( in-game nick?

 

Edit: jeg = Sirhaavard

det gikk noen rykter at du kanskje joine tbb igjen? Anyways, ønsker dere alle i decimation lykke til og alt det beste :thumbup:

takk skal du ha =)

Rykter ja? :)

Lenke til kommentar
Er med i EQ nå, det jeg syns er litt dumt med det guildet er at det har blitt FOR stort på en måte... 300 members blir ganske upersonlig og man husker bare navnet på et fåtall av de... Det var bra før vi hadde noen dager med veldig mye rekrutering, fikk liksom 200 nye members på 3-4 dager... da sier det seg selv at inntaks kravene er ganske lave også...

hm.. hvis du ikke vet det så holder equilibrium på med MC for full rulle nå og vil si det er meget god kvalitet på vi som er med. Vi skal ta Majordomo Executus i dag og kanskje gjøre et forsøk på ragnarso aka. firelord :D selv tror jeg vi wiper på ragnaros, men klarer Majordomo Executus. faktisk så gikk forsøks runnet på Majordomo Executus ufattelig bra i går i forhold til at det var vårt første forsøk på han. 6 av 8 adds var nede (hvis jeg ikke husker feil) eneste vi manglet var noen som klarte å sheepe healerne hele tiden :)

 

så du er med i en meget seriøs guild ;)

Lenke til kommentar

Hvem er horde og medlem av en fremgangsrik guild i molten core?

jeg er lvl 52priest for øyeblikket og ser etter en guild. Har kanskje store krav ettersom jeg er vant til å ikke wipe i MC før ragnaros, men jeg ser etter en guild som idetminste klarer å håndtere en del av bossene uten for store problemer. Jeg vil ikke bli med på en ny guild som er "helt på bunnen" og strever med trashmobs + første boss.

Jeg er gått lei MC men vil gjerne ha flere epic items enn kameratene, så, si ifra hvis dere trenger en prest i guildet :)

Lenke til kommentar
Er med i EQ nå, det jeg syns er litt dumt med det guildet er at det har blitt FOR stort på en måte... 300 members blir ganske upersonlig og man husker bare navnet på et fåtall av de... Det var bra før vi hadde noen dager med veldig mye rekrutering, fikk liksom 200 nye members på 3-4 dager... da sier det seg selv at inntaks kravene er ganske lave også...

hm.. hvis du ikke vet det så holder equilibrium på med MC for full rulle nå og vil si det er meget god kvalitet på vi som er med. Vi skal ta Majordomo Executus i dag og kanskje gjøre et forsøk på ragnarso aka. firelord :D selv tror jeg vi wiper på ragnaros, men klarer Majordomo Executus. faktisk så gikk forsøks runnet på Majordomo Executus ufattelig bra i går i forhold til at det var vårt første forsøk på han. 6 av 8 adds var nede (hvis jeg ikke husker feil) eneste vi manglet var noen som klarte å sheepe healerne hele tiden :)

 

så du er med i en meget seriøs guild ;)

Jeg var selfølgelig klar over at EQ gjør det bra i MC :D Gleder meg veldig til å vær med, men er bare lvl57 atm, så jeg kan ikke vær med enda.

Og de jeg har pratet med i guldchat er altig veldig greie og hygglige :)

Lenke til kommentar
Hvem er horde og medlem av en fremgangsrik guild i molten core?

jeg er lvl 52priest for øyeblikket og ser etter en guild. Har kanskje store krav ettersom jeg er vant til å ikke wipe i MC før ragnaros, men jeg ser etter en guild som idetminste klarer å håndtere en del av bossene uten for store problemer. Jeg vil ikke bli med på en ny guild som er "helt på bunnen" og strever med trashmobs + første boss.

Jeg er gått lei MC men vil gjerne ha flere epic items enn kameratene, så, si ifra hvis dere trenger en prest i guildet :)

lol lvl 52 og MC skjerp deg da.. du kommer ikke i MC før lvl 60 hvis du skal la være å wipe før ragnaros.

 

yeah i dag gikk majordomo ned :D nå har vi kun igjen ragnaros før vi har tatt alt i MC.. Major domo var faktisk ikke noe super vanskelig... eneste problemet vi hadde var litt problemer med sheeping av healere rundt majordomo. Ellers så regner vi med at ragnaros er død neste uke :p yeah!

Lenke til kommentar

Hehe ragnaross er en hard nøtt. Det du trenger er mass dps, og at folk følger taktikken under sons. Og en del potions og buffs. Vi i TBB tok geh-shazz igår, onyxia og et par bosser fra MC idag tenker jeg.

 

Men synes Eq er altfor stor, og ryodo har en merkelig oppførsel =/

Nevn en rogue med respekt for seg selv som bruker eschanders right claw som mainhand :!:

Lenke til kommentar
Hvem er horde og medlem av en fremgangsrik guild i molten core?

jeg er lvl 52priest for øyeblikket og ser etter en guild. Har kanskje store krav ettersom jeg er vant til å ikke wipe i MC før ragnaros, men jeg ser etter en guild som idetminste klarer å håndtere en del av bossene uten for store problemer. Jeg vil ikke bli med på en ny guild som er "helt på bunnen" og strever med trashmobs + første boss.

Jeg er gått lei MC men vil gjerne ha flere epic items enn kameratene, så, si ifra hvis dere trenger en prest i guildet :)

Vi i Surge skal til MC i dag. Trenger slike prestedyr :)

Lenke til kommentar
Hehe ragnaross er en hard nøtt. Det du trenger er mass dps, og at folk følger taktikken under sons. Og en del potions og buffs. Vi i TBB tok geh-shazz igår, onyxia og et par bosser fra MC idag tenker jeg.

 

Men synes Eq er altfor stor, og ryodo har en merkelig oppførsel =/

Nevn en rogue med respekt for seg selv som bruker eschanders right claw som mainhand :!:

enig at han er litt merkelig... han er en lat person ^^

 

men når det gjelder ragnaros så driver de fleste å farmer fire-resist utstyr.. alle skal ha +150 fire resist før vi skal ta han :D da går det nok enkelt tenker jeg :)

 

Majordomo gikk faktisk på 3. forsøk og det er noe av det raskeste som noen har klart å gjøre han :) må si at vi i EQ begynner å få dreisen på ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...