Gå til innhold

Ikke lenger 1.6 i CPL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig klokt valg av dem. Det bare setter ett eksempel på at det er CS:S som er det nyeste. 1.6 kommer det ikke flere updates til og det er CS:S utviklingsteamet jobber med .

 

Blir bare rot å ha 2 versjoner som aktivt spilles i ett miljø, nå kanskje det roes ned med 1.6 tøyset.

Lenke til kommentar

Enig med deg mala om at det føles mer som du feller en motstander i css, enn i 1.6. Det med aim/rekyl og kulespredning tror jeg er mer en vanesak enn at det er så mye mer realistisk i 1.6.

 

1.6 Er jo ikke akkurat det mest realistiske spillet som finnes (Kan skyte gjennom 2 meter mur). Har selv spilt siden beta 6 ett eller annet, og hver gang en ny versjon kommer så klager folk over at den nye versjonen suger.

 

En ganske betydelig forskjell mellom 1.6 og css er hastigheten. Alt går litt tregere i css, litt raskere gameplay i 1.6.

Lenke til kommentar
Første steg til gravsteinen for 1.6 :tease:  *joke*

YOU BASTARD! :thumbdown:

 

men seriøst, cpl driter seg loddrett ut... de kommer bare til å få med en masse random nabb amerikanske claner som ingen har hørt om...

 

hvem gidder vel se på no sånt?? ikke jeg i vertfall...

Og hvordan trodde du at CS ble så populært?

Trodde du at med en gang den første CS betaen kom, så fantes det kjempe kjente klaner som var sykt gode?

 

Tenk igjen, i så fall...

 

CPL driter seg ikke noe mer ut nå enn de har gjort før.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen gode argumenter for at css er et "noob" spill i forhold til 1.6? At det er "random" og andre strålende gode argumenter blir litt for teit.

Hvis du tenker etter, så blir det jo ikke for teit.

 

Det som er kult med cs er at du får en følelse av at du treffer motstanderen. Denne følelsen er ikke tilstede i mange spill, inkl. CS: Source. Punktum finale.

Punktum finale my ass. Har en 100% motsatt mening. "Punktum Finale".

 

EDIT: Og til alle dere "random *visvass + mer visvass*": Vent. Jeg sier VENT, og jeg sier det igjen: V.E.N.T.

CS startet ikke opp som et perfekt spill, det gjør ikke CSS heller.

Etter hvert vil flere av dere spille CSS full time, enten dere ønsker å tro det eller ikke.

Det handler ikke om at det er sant eller ikke, det handler om at dere aksepterer at det kommer til å skje, eller at dere ikke aksepterer det.

For det vil skje...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=28/03/2005 : 15:00]
Første steg til gravsteinen for 1.6 :tease:  *joke*

YOU BASTARD! :thumbdown:

 

men seriøst, cpl driter seg loddrett ut... de kommer bare til å få med en masse random nabb amerikanske claner som ingen har hørt om...

 

hvem gidder vel se på no sånt?? ikke jeg i vertfall...

Og hvordan trodde du at CS ble så populært?

Trodde du at med en gang den første CS betaen kom, så fantes det kjempe kjente klaner som var sykt gode?

 

Tenk igjen, i så fall...

 

CPL driter seg ikke noe mer ut nå enn de har gjort før.

Jeg veit ikke helt hva du tenker med noen ganger, men tror du CPL kom til live når den første CS betaen kom?

Lenke til kommentar
fremdeles, reaksjonene nå blir jo:

 

Ohnoes! nå kan v1 ikkek spille 1,6 lengre, det er lissom ikke 1337 nå.

 

vips, cs source communityet blomstrer. ;)

feil.. jo lengre 1337-gutta holder seg til 1.6, jo trivligere er det i source. Alle 1.6-fantaster høres ut som en bønsj med whiners. CS:S er fremdeles litt mindre "PRO", "1337" og "skillz", men desto triveligere å spille

Lenke til kommentar
fremdeles, reaksjonene nå blir jo:

 

Ohnoes! nå kan v1 ikkek spille 1,6 lengre, det er lissom ikke 1337 nå.

 

vips, cs source communityet blomstrer.  ;)

feil.. jo lengre 1337-gutta holder seg til 1.6, jo trivligere er det i source. Alle 1.6-fantaster høres ut som en bønsj med whiners. CS:S er fremdeles litt mindre "PRO", "1337" og "skillz", men desto triveligere å spille

Words

Lenke til kommentar
Det bare til å innse det dere som tviholder på 1.6. CSS kommer til å ta over en gang uansett kor mye dere hater spillet, og da er det dere som får føle på kroppen åssen det er å vere n00bs :tease: Menn dett vil nok ikkje skjer på en god stund fremover :w00t:

Skjønner ikke hva du lager så mye oppstyr rundt css vs cs her, personlig tror jeg ikke at jeg kommer til å spille css når 1.6 forsvinner.

Lenke til kommentar
Dette betyr nok slutten for CS 1.6, men det har man jo visst en stund nå..

ja, synest det er herlig jeg, endelig går spillet i glemmeboken!

På tide det kom en arvetaker, de som ikke liker det kan vel bare holde seg til 1,6 men det vil bare bli ferre og ferre som spiller det.

Håper det ikke vil ta for lang tid før source tar helt over for 1,6

Og de som sier at spillet er fpr enkelt og for newbies, hvor enkelt det er og spille det kommer vel helt an på motstanderne du spiller mot og ikke spillet i seg selv!! herregud..

 

This is a great day :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...