Gå til innhold

Ikke lenger 1.6 i CPL


Anbefalte innlegg

Dette er bare trist. :cry:

 

Er jo nesten så man må begynne å spille CS:S nå da, for skal man bli "proff" i CS nå så må man jo spille det. Og det som egentlig er et "noob" spill! :hrm:

 

Hvor kunne man stemme imot dette?

 

- Hvorfor kunne de ikke bare oppgradere grafikken i CSS, istedet for å ødelegge rekyl og kulespredningen totalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cpl må da vel trekke tilbake dette, de klarer da på ingen måte å samle de mest profilerte klanene eller skape større interesse rundt cpl ved å fjerne 1.6. Og kommer sponsorer til å gidde å lange ut penger til et arrengement som ikke trekker like mye oppmerksomhet som før? Neppe

 

Men det er mulig jeg tar fullstending feil. Så ikke flame meg nå...

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar
Cpl må da vel trekke tilbake dette, de klarer da på ingen måte å samle de mest profilerte klanene eller skape større interesse rundt cpl ved å fjerne 1.6. Og kommer sponsorer til å gidde å lange ut penger til et arrengement som ikke trekker like mye oppmerksomhet som før? Neppe

 

Men det er mulig jeg tar fullstending feil. Så ikke flame meg nå...

Hvorfor flame deg?

 

Du har rett

 

 

Ser på påmeldte lag til turneringen.

 

Det eneste teamet jeg noensinne har hørt om der er TAU.

 

 

Og det er jævlig skuffende, er jo ikke noe prestige i det hele tatt.

 

Årets RandomTurnering sier jeg bare :thumbdown:

Lenke til kommentar
[iC' date=27/03/2005 : 23:40]
Ikke lenger 1.6 i CPL

Endelig. Begynner å bli gammelt, på tide at sønnen får steppe inn...

Ja det kan du si :thumbup: Er positiv til nytenkning sjøl om dett ikkje vil påvirke meg i noen grad! Første steg til gravsteinen for 1.6 :tease: *joke*

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen gode argumenter for at css er et "noob" spill i forhold til 1.6? At det er "random" og andre strålende gode argumenter blir litt for teit.

Hvis du tenker etter, så blir det jo ikke for teit.

 

Det som er kult med cs er at du får en følelse av at du treffer motstanderen. Denne følelsen er ikke tilstede i mange spill, inkl. CS: Source. Punktum finale.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen gode argumenter for at css er et "noob" spill i forhold til 1.6? At det er "random" og andre strålende gode argumenter blir litt for teit.

Hvis du tenker etter, så blir det jo ikke for teit.

 

Det som er kult med cs er at du får en følelse av at du treffer motstanderen. Denne følelsen er ikke tilstede i mange spill, inkl. CS: Source. Punktum finale.

Denne feelingen av å treffe motstanderen er vel i og for seg smak og behag :roll: Ska vi se det fra MIN synsvinkel er feelingen av felle en motsander mye større i css enn i 1.6, mye takker vere den flotte ragdoll effekten i spillet. I 1.6 blir det mer som South Park, med sugen dødsanimasjoner. Men som mange sier, gammel vane er vond å vende. Er ikkje ute etter å starte nok en css VS cs diskusjon, men måtte bare smette dette inn her.

Lenke til kommentar

CS:S

+ Bra for nybegynnere, de som ikke har spilt 1.6 før CS:S vil aldri komme til å like 1.6

+ Pent, pent, pent!

+ Fysikken!

- Krever en pc som ikke er fra krigen

- Aim / rekyl / kulespredning er "ødelagt" ifra 1.6, men som sagt, de som ikke har spilt 1.6 før og vent seg til det vil tro at CS:S er mye bedre.

 

CS 1.6

+ Aim / rekyl / kulespredning er mer realistisk / bedre enn i CS:S

+ Det er jo en slager da. :love: "Veteranene" er altså vant med det.

+ Krever lite av pc'en og flyter bra på pc'er selv fra 2000 / 2001

- Stygt, stygt, stygt

- Ikke så nybegynner vennlig som CS:S fordi det er 1.6 folket er "oppvokst" med.

 

Det er vel det meste som kan bli sagt i en "CS vs CSS" diskusjon, bortsett fra "det er digg å se dem dø i 1.6" greia. Men det er smak og behag.

 

Jeg er IMOT CS:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...