Gå til innhold

Ikke lenger 1.6 i CPL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker at det er en del sure fjortisser rundt om kring nå! :D

haha, ja. finnes fult at slike som er opplært til og tro at trådløse muser har timesvis meg forsinkelse, og at lcd skjermer er like dårlige som for 6år siden.

men trådløst nettverk, de skal de ha! rart at de ikke tenker på at "den enorme" forsinkelsen kansje kan oppstå der.

Lenke til kommentar
Tenker at det er en del sure fjortisser rundt om kring nå! :D

haha, ja. finnes fult at slike som er opplært til og tro at trådløse muser har timesvis meg forsinkelse, og at lcd skjermer er like dårlige som for 6år siden.

men trådløst nettverk, de skal de ha! rart at de ikke tenker på at "den enorme" forsinkelsen kansje kan oppstå der.

Faktum er at mange trådløse mus ikke egner seg spessielt bra til cs.

Lenke til kommentar
fremdeles, reaksjonene nå blir jo:

 

Ohnoes! nå kan v1 ikkek spille 1,6 lengre, det er lissom ikke 1337 nå.

 

vips, cs source communityet blomstrer.  ;)

feil.. jo lengre 1337-gutta holder seg til 1.6, jo trivligere er det i source. Alle 1.6-fantaster høres ut som en bønsj med whiners. CS:S er fremdeles litt mindre "PRO", "1337" og "skillz", men desto triveligere å spille

stemmer bra det der, spilt 2netter på rad nå og havner alltid i en koselig dialog med noen. :)

Lenke til kommentar

Jamen det er ikke en slik krise mange skal ha det til! blir liksom for teit at taperen av en match skylder på en trådløs mus, litt har det sikkert og si, men utslaget vil fremdeles ligge i spillestilen til spilleren. Nye trådløse muser har minmalt med forsinkelse og er ganske så nøyaktige.

Lenke til kommentar
Få fjortisser som deltar i cpl men..

Det kan så være, men mange det er mange fjortisser med egne 1.6 klaner som drømmer om å tjene de store pengene på 1.6, ta bare den 14 år gamle sønnen til samboeren min, hele hans tilværelse er bygd opp rundt 1.6! Hans og kompisenes store drøm er å være med i CPL, men så glemmer de at utviklingen går videre også innen CS. Siden de bare er gode i 1.6 må de begynne på scratch de også, har de ambisjoner må de lære seg CS:S selv om det byr dem aldri så mye i mot!

Lenke til kommentar
[iC,28/03/2005 : 15:00]
Første steg til gravsteinen for 1.6 :tease:  *joke*

YOU BASTARD! :thumbdown:

 

men seriøst, cpl driter seg loddrett ut... de kommer bare til å få med en masse random nabb amerikanske claner som ingen har hørt om...

 

hvem gidder vel se på no sånt?? ikke jeg i vertfall...

Og hvordan trodde du at CS ble så populært?

Trodde du at med en gang den første CS betaen kom, så fantes det kjempe kjente klaner som var sykt gode?

 

Tenk igjen, i så fall...

 

CPL driter seg ikke noe mer ut nå enn de har gjort før.

Jeg veit ikke helt hva du tenker med noen ganger, men tror du CPL kom til live når den første CS betaen kom?

Nei, det gjorde ikke det. Og hva har egentlig det med jula å gjøre?

Lenke til kommentar
Det er jo faktiskt nybegynnerene som whiner mest da.

Ikke nødvendigvis nybegynnere, men idioter.

 

EDIT:

Skjønner ikke hva du lager så mye oppstyr rundt css vs cs her, personlig tror jeg ikke at jeg kommer til å spille css når 1.6 forsvinner.

 

Neivel.

Men mange andre vil det. For de fleste spiller egentlig 1.6 fordi alle andre gjøre det. Og når 1.6 er borte, og folk sikke spiller det, så henger de seg etter hvert på CSS. Fakta. Ikke nekt.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jo ikke Valve lov til å "stenge ned" 1.6!

Men det blir gradvis mindre og mindre servere som støtter 1.6.

Bare prøv å finn 1.5 servere rundt omkring!

Det finnes ikke så mange av dem, som i tillegg har en brukbar ping!

 

Etter hvert forsvinner 1.6, og det er ikke fordi Valve "stenger det ned", men fordi folk ikke gidder å støtte det lenger, for da er CSS den store festen som alle vil være med på.

Lenke til kommentar
Det bare til å innse det dere som tviholder på 1.6. CSS kommer til å ta over en gang uansett kor mye dere hater spillet, og da er det dere som får føle på kroppen åssen det er å vere n00bs :tease:  Menn dett vil nok ikkje skjer på en god stund fremover :w00t:

Skjønner ikke hva du lager så mye oppstyr rundt css vs cs her, personlig tror jeg ikke at jeg kommer til å spille css når 1.6 forsvinner.

Eg lager ikkje oppstyr om noe som helst, bare facts that is :thumbup: Spør du meg; nevnar man counter strike source på ett forum, blir det automatisk oppstyr av det. Se ka vi sitter igjen med no i denne threaden :roll: ok da, så var eg vel me på å lage oppstyr :tease:

 

Mye fornuftig snakk her MeTa][iC :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC,28/03/2005 : 17:45]Men det blir gradvis mindre og mindre servere som støtter 1.6.

Da kan jeg fortelle deg at FoCo kommer hvertfall til å ha 1.6-servere så lenge vi holder på. Faktisk så la vi akkurat ned CS:S serveren vår fordi den var for lite i bruk. Det er ikke noe problem vi har med våre 9 CS 1.6-servere.

 

Go figure.

Lenke til kommentar

Hunter du meg ned med svadaspammingen din nå MeTa][iC?

Jeg veit ikke hva det hadde med jula å gjøre, men det håper jeg du gjør.

 

De som whiner behøver ikke være idioter, de kroner som regel seg selv til verdensmestre, og det er ofte slik at nybegynnerene gjør det etter å ha sett cs-movier hvor 'pwner' alle. Hadde cs-filmer handlet om noe annet enn gull, flaks, og selvsagt skills så hadde det helt sikkert ikke vært det samme.

 

Som en eller annen smart fyr her sa: CPL bestemmer ikke hva vi spiller, spillerene gjør det.

 

CSS har forsåvidt aldri tatt helt av, har det vel? Det var mange som gikk rett på 1.6 fra 1.5 og, men det var mange som ikke gjorde det, i første omgang pga. steam. Og nå er jo ikke det problemet der lenger.

 

Dessuten er denne 'nyheten' veldig gammel, er vel noen måneder siden det ble tatt opp første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...