Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er prosessorvifta. Er litt trøtt, så jeg orka ikke å lage ringene og bladene.

 

prosessorvifte7ae.jpg

 

 

prosessorvifte26pb.jpg

 

På hovedkortet:

 

hovedkortprosvifte3ov.jpg

 

hovedkortprosvifte21ds.jpg

 

 

 

EDIT: LOOL. :D Ser nå at vifta står 90 grader feil vei. Faktisk så brente jeg av en prosessor på den maskina fordi vifta sto feil vei. 180 grader da, forstår ikke hvordan jeg klarte å sette den feil vei, og forstår fortsatt ikke hvorfor det skulle svi av prossesoren :no:

Endret av _Glory_Host
Lenke til kommentar

Akkurat lest gjennom hele tråden, lastet ned SketchUp, og begynt å tegne kjelleren jeg holder på å pusse opp fra scratch =D Genialt program, takker for alle guilder og andre sider dere har linket til gjennom denne tråden =P Så nå gjennstår bare nøyaktige mål fra kjeller etasjen før tegne arbeidet kan starte på allvår .. =P (laget en "skisse" i natt bare for å prøve ut programmet.. veldig gøy må jeg si, klarte ikke legge det fra meg før klokka ble 0415 =P Så, når jeg er ferdig på jobb, blir det nok rett hjem å sove, for å så muligens prøve litt mer etter middag)

 

-PerStian-

Lenke til kommentar

Mamazboy: Var akkurat samme med meg.. Satt utrolig mye med det i starten. Har dog blitt lite i det siste. ;) Men sleng opp bilder når du er ferdig da!

 

-Deus-: Å tegne et kabinett er ikke så vanskelig. Har ikke tid å skrive noe guide pga eksamener, men lær alt "basic" i SketchUp (hva hvert verktøy brukes til), så får du nok til et kabinett (du skjønner mer av det jo mer du bruker det). Om det ikke bli så veldig fint første gangen, så er det bare å øve seg mer. :)

Lenke til kommentar

Joda, jeg har klart å lage en firkantet boks. Og jeg har faktisk sett på akkurat den boksen i 5 timer nå. Den boksen er det eneste jeg har for øyeblikket. Den er i samme mål som et Thermeltake Armor Jr. kabinett =)

 

Jeg vet liksom ikke hva neste steget er:S

Lenke til kommentar
Joda, jeg har klart å lage en firkantet boks. Og jeg har faktisk sett på akkurat den boksen i 5 timer nå. Den boksen er det eneste jeg har for øyeblikket. Den er i samme mål som et Thermeltake Armor Jr. kabinett =)

 

Jeg vet liksom ikke hva neste steget er:S

6156928[/snapback]

 

Neste steg er vel og plassere vifter, DVD/CD rom, Powerknapp også montere inn HK brett og bakenden de fleste bruker mye ferdigkoponenter.

 

(Er flere her som har MSN adresse i profilen sin :whistle: )

Lenke til kommentar

Avrunde hjørner

 

Har vært inne på Sketchup-ressurside. Der er det en guide for hvordan avrunde hjørner. Bildene er ikke der lenger, så jeg får det ikke helt til.

 

Noen som kan skrive/poste bilder til en idiotsikker guide til det?

 

 

EDIT: Glem det, jeg fikk det til! :w00t:

Endret av H@@kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...