Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut så langt, men hva er et som gjenstår? Jeg kan kanskje fullføre den, det er bare det at baksiden kan ta litt tid. Og det kan bli litt vanskelig å tegne baksiden siden PSUen (MISTen min) må være i PCen mens den er på når jeg tegner.

 

 

bp371ix.jpg

bp34if.jpg

Men jeg har lastet ned en PSU og moddet litt på den, så er den så si identisk med en MIST

Lenke til kommentar

Nå for tiden pusser vi opp her i huset!

Og nå er det stua som står for tur. Jeg og ste-faren min har diskutert litt om plassering av diverse ting. Her er altså mitt forslag:

 

- Oversiktsbilde, alt tull.

- Dette er sofahjørnet, det skal også stå en stol her. Den bærbare pc'en skal kobles til tv'en og musikkanlegget. Altså den skal brukse som mediasenter.

- Her er da gromskjermen. LCD av noe slag. En fin benk med tuner, reciver og dvd-spiller.

- Og her et bilde rett ovenifra.

 

Om noen ønsker skp-fila, ligger den her. Si ifra om den ikke funker!

Lenke til kommentar

NorthGarden: ser bra ut dette men ville kastet ut sofahjørnet og satt inn 2 stresleser midt i rommet :innocent:

 

DJ Ovin: ja brukte litt tid men det gikk forsovet greit har jo sånn finn klipp og lim funksjon så har ikke teinet hvert eneste hull men det er helt identiske dimensjoner med orginalen.

Har sendt den over til Klikka_bZerk så han kan fullføre den, har desvere nok og holde fingrene i ellers så rekker ikke leke så mye ved pc`n så den har ligget her i et halvt års tid :thumbdown:

Endret av Nitrob
Lenke til kommentar
NorthGarden: ser bra ut dette men ville kastet ut sofahjørnet og satt inn 2 stresleser midt i rommet :innocent:

6055228[/snapback]

Vi er fire stykker som skal sitte der da, det blir ikke bare mitt ellernoe. Blir liksom, for alle.

6055440[/snapback]

Hva med to doble stresslesser da? "Stresslesssofa" eller hva de kalles. Det har vi, funker fett. :cool:

Lenke til kommentar
NorthGarden: ser bra ut dette men ville kastet ut sofahjørnet og satt inn 2 stresleser midt i rommet :innocent:

6055228[/snapback]

Vi er fire stykker som skal sitte der da, det blir ikke bare mitt ellernoe. Blir liksom, for alle.

6055440[/snapback]

Hva med to doble stresslesser da? "Stresslesssofa" eller hva de kalles. Det har vi, funker fett. :cool:

6055858[/snapback]

*Stikke inn til Luzifer og poffe bort stressless-sofaene demmers!*

Heldig! De er utrolig digge!

Lenke til kommentar
NorthGarden: ser bra ut dette men ville kastet ut sofahjørnet og satt inn 2 stresleser midt i rommet :innocent:

6055228[/snapback]

Vi er fire stykker som skal sitte der da, det blir ikke bare mitt ellernoe. Blir liksom, for alle.

6055440[/snapback]

Hva med to doble stresslesser da? "Stresslesssofa" eller hva de kalles. Det har vi, funker fett. :cool:

6055858[/snapback]

*Stikke inn til Luzifer og poffe bort stressless-sofaene demmers!*

Heldig! De er utrolig digge!

6055916[/snapback]

Ja, dere er absolutt verdt en investering spør du meg. Man har så og si mulighet til å ligge vannrett i en sånn en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...