lokeland Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Jupp! Skal ha en vanntank på sidedøra, en diger G. Og under skal jeg ha en liten uthevet tekst, "-spot".. Men trenger å få overført dette via ei bildefil! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hvis du går på File --> Insert kan du enten velge å sette inn et vanlig bilde eller sette inn bilde som texture. Endret 25. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Joa, men hvordan kan jeg da bruke Push/Pull-verktøyet og dra ut G-en? Det jeg er ute etter.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Du kan jo bare gravere ut G'en selv og sette på den texturen du trenger. Edit: Lagde to kjappe, men med litt flidd blir det mer nøyaktig. Endret 25. desember 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Wow! Gravere ut, er jo litt vanskelig da men.. Skal lage en kallegrafiaktig G! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Wow! Gravere ut, er jo litt vanskelig da men.. Skal lage en kallegrafiaktig G! 5336092[/snapback] Bruk mål og grader, så blir det nok ikke så ille skal du se. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Skal prøve.. Kunne ønske det fantes en enklere metode, men jaja! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 tonickup: tror ikke du har laget den vanntanken(på en av de første sidene) eller det webkameraet for jeg fant nemmelig AKKURAT det samme her: http://scc.jazzle.co.uk/author/29 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) tonickup: tror ikke du har laget den vanntanken(på en av de første sidene) eller det webkameraet for jeg fant nemmelig AKKURAT det samme her: http://scc.jazzle.co.uk/author/29 5358027[/snapback] Ta og trykk på vanntanken eller webkameraet og se hva filen heter! edit: Tok et bilde for å gjøre det lettere å se. Endret 30. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Oja...så ikke det jeg sorry Tonickup for at jeg ikke trodde på deg det var så sinsykt bra lagd. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Som jeg sa i The Gathering tråden: Og da var pallen ferdig! ..Som sagt så holder jeg på med å lage en 'kopi' av bordene/rekkene på TG, så jeg kan lage en spacesaver og legge til og se åssen det vil se ut. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Her er to av mine kreasjoner i SketchUp. Det ene er av en skyskraper, det andre av en indianerpyramide (i tilfelle dere ikke ser det).. Edit: Glemte nesten denne her. Det er det første vitenskapelige bevis på at det virkelig bor noe inni vaskemaskinen som spiser sokker. Hvis du har sett det før kan det være fordi det ligger ute på www.vgb.no/4724 (bloggen min) også.. Endret 30. desember 2005 av att404 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Fint. Fikk nesten litt lyst til å starte på en by Uansett, er noen som har noen anelse på hvor lange rekkene er på TG?( i bredde) Blir ubertakknemlig om noen vet! Endret 30. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Er vel noe sånt som 40 plasser på hver rekke.. Mener i hvertfall det var det i gjor, men er ikke sikker... Det ser du uansett på PTN når du skal reservere plass. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Da tar visst min spacesaver form! Ønsker kommentarer/tilbakemeldinger(osv) Med ting i Uten ting i Scotty Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Dorullen har en tildens til å dukke opp, eller hva .Scotty.? Ellers en kul spacesaver. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Stilig Scotty! Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 noe jeg må vite!: hvordan endrer man fra inch til cm? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Takker for fine kommentarer noe jeg må vite!: hvordan endrer man fra inch til cm? 5369386[/snapback] Fra verktøy linjen oppe: Window -> Preferences -> Template. Så bytter du til det du vil ha det som Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Da tar visst min spacesaver form!Ønsker kommentarer/tilbakemeldinger(osv) Med ting i Uten ting i Scotty 5365104[/snapback] skal du bruke den på TG06 hvis du skal dit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå