Pilot_ Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Er dere med eller folkens? Vi lurer på om det er stemning for dette, so kom med tilbakemelding! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Er dere med eller folkens? Vi lurer på om det er stemning for dette, so kom med tilbakemelding! høres artig ut med en konkurranse, fin premie var det også! jeg skal prøve meg iallefall.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Viss man velger å tegne en datamaskin, kan man da bruke f.eks. PSU, hk, hdd, dc-rom etc. fra nettet, eller må man lage selv? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Uff, dette var vanskelig. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Uff, dette var vanskelig. Skal det bli en ferrari eller? Er vanskelig å lage bil... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Hehe, tror nok ikke jeg er god nok til det. Har en egen bil i hode jeg ville ha prøvd å tegna, men skillsene er der ikke. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Viss man velger å tegne en datamaskin, kan man da bruke f.eks. PSU, hk, hdd, dc-rom etc. fra nettet, eller må man lage selv? Det du lager i konkurransen her skal være laget helt fra bunnen av. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Da var jeg ferdig med MIST 500W PSU. U will soon have a mail luzifer. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Viss man velger å tegne en datamaskin, kan man da bruke f.eks. PSU, hk, hdd, dc-rom etc. fra nettet, eller må man lage selv? Det du lager i konkurransen her skal være laget helt fra bunnen av. Men hovedkort å slikt som noen har tegnet før, går vel fint..? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 13. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Viss man velger å tegne en datamaskin, kan man da bruke f.eks. PSU, hk, hdd, dc-rom etc. fra nettet, eller må man lage selv? Det du lager i konkurransen her skal være laget helt fra bunnen av. Men hovedkort å slikt som noen har tegnet før, går vel fint..? så lenge det er _DU_ som har tegnet det så er det greit! men ikkje bruk HW og slikt som _andre_ har laga! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Da var jeg ferdig med MIST 500W PSU. U will soon have a mail luzifer. Alle modeller skal sendes inn til Tonickup Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Da var jeg ferdig med MIST 500W PSU. U will soon have a mail luzifer. Alle modeller skal sendes inn til Tonickup Roger that.... Skal jeg sende en ny mail nå da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Da var jeg ferdig med MIST 500W PSU. U will soon have a mail luzifer. Alle modeller skal sendes inn til Tonickup Roger that.... Skal jeg sende en ny mail nå da? Om du ikke har sendt noe til ham, så er det bare å sende. Men husk at det kun er lov å sende inn en gang, og ingenting haster siden fristen enda ikke er satt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 MIST 500W er ikke mitt bidrag, bare ett bidrag til siden, skal nok lage noe litt mer avansert til konkuransen. Skal jo prøve å vinne også da. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 MIST 500W er ikke mitt bidrag, bare ett bidrag til siden, skal nok lage noe litt mer avansert til konkuransen. Skal jo prøve å vinne også da. ok... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Er det lenge til den nye siden er ferdig? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Er det lenge til den nye siden er ferdig? nei... les neste post Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) NÅ ER SIDEN OPPE Nå har vi endelig fått den nye siden oppe å går..! litt info: - Du er nøtt til å vere medlem på sida for å få tilgang til; forum, opplastingssytemet, komponentene osv., men det går veldig fort å registrere seg! (og seff er det gratis! ) - Opplastingane må bli godkjent av en admin, så det kan ta litt tid av og til før den kommer ut på sida! - Husk å tegn noe fint til konkurransen! premien er et års abonnement på WorldDigital! - Håper dere liker den nye siden! kom gjerne med feedback, ros/ris! EDIT: glømte seff å skrive adressa!: sida er på samme adresse som den gamle! www.sketchup.moo.no Endret 18. april 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Den nye siden var utrolig fin. Stå på! Kommer snart med mitt bidrag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå