Gå til innhold

Den store Sketchup tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være negativ eller noe, men hadde det ikke vært lettere og mer oversiktlig i lengden å dele komponenter opp i luft- og vannkjøling, ram, cpu ram etc.? Er jo ikke så viktig nå i begynnelsen da, det er jo ikke så veldig mange komponenter enda. ;)

hm.. er du ikkje helt med eller?

det der har vi nå gjort allereide... :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ eller noe, men hadde det ikke vært lettere og mer oversiktlig i lengden å dele komponenter opp i luft- og vannkjøling, ram, cpu ram etc.? Er jo ikke så viktig nå i begynnelsen da, det er jo ikke så veldig mange komponenter enda.  ;)

hm.. er du ikkje helt med eller?

det der har vi nå gjort allereide... :hmm:

Altså, det jeg mener er at, i alle fall jeg, synes at det blir litt uoversiktlig slik det er nå. Det blir jo sannsynlig vis ikke så veldig mange flere reseratorer, og da kan man ha vannblokker, reserator, radiatorer og alt av kjøling i en kategori under komponenter. Slik at at man slipper å se igjennom en kjempelang liste for å finne det man vil ha. :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å lage noe, har du noen ideer? Er liksom ferdig med dataen jeg lagde i sketchup... (Derfor jeg lagde cd-romen og vannblokka...)

 

Er det noe dere trenger på sia deres som dere synes dere burde ha?

 

Ahh kom på noe nå, jeg kan lage en radiator. :D

Endret av X-tremeOverclocker
Lenke til kommentar
Har lyst til å lage noe, har du noen ideer? Er liksom ferdig med dataen jeg lagde i sketchup... (Derfor jeg lagde cd-romen og vannblkkka...)

 

Er det noe dere trenger på sia deres som dere synes dere burde ha?

 

Ahh kom på noe nå, jeg kan lage en radiator. :D

radiator er bare å lage....

Ka med en PSU, Viftestyring...

 

sat å lurte på om eg skulle lage Tt Bigwater...

Lenke til kommentar
Er nok mange som er interesserte i TT Bigwater. ;)

ja det var det eg tenkte...

er bra mange som har Tt Big Water her på forumet so den kan bli interessann :dribble:

 

Edit: skrive leif

 

har nettopp tegna ei Qpad musmatte... ikkje akkurat det vanskeligaste men...

post-215-1112463275_thumb.jpg

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar
var lite liv her i dag...

ingen som har tenkt/har laga noken komponenta i løpet av helga?

 

:hmm:

Tegner litt på ett ASUS P4P800-E kort da. men det tar sikkert litt tid, siden eg ikke tegner hele tiden på det.. blir liksom litt sånn når eg har lyst. :)

blir sann med meg og...

tar av og til litt tid... :p

 

no @ 02.04.05 00:45 har det vore 600stk på sida vår :w00t::p

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar

En ting dere kunne ha gjort på siden var å legge navn på komponten over bildet av den.

 

Sånn at det blir slik: th_sketchupsiden.jpg

 

Noe lignende, ikke helt likt gjerne men, det kunne vert greit å vite hvilken komponent en laster ned og ikke bare hvilken kategori den tilhører ;)

Endret av suprsid
Lenke til kommentar
En ting dere kunne ha gjort på siden var å legge navn på komponten over bildet av den.

 

Sånn at det blir slik: http://photobucket.com/albums/y14/suprsid/...etchupsiden.jpg

 

Noe lignende, ikke helt likt gjerne men, det kunne vert greit å vite hvilken komponent en laster ned og ikke bare hvilken kategori den tilhører ;)

mhm.. tenkte på det eg også... er litt kjekt vete ka du laster ned....

Luzifer er webmaster så eg skal seie det til han...

 

Edit: AHHHHH... komm deg vekk leif!! :wallbash:

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...