Gå til innhold

Den store sommer tråden!


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Nå begynner det som smått å tyde på sommer her i Bergen. Igår hadde vi en fin dag, hele 15 grader! :) og kan se blomstene begynne å sprette fram en etter en.

I denne tråden skal vi da altså snakke om sommeren, er den fin? Liker du den? eller er det rett og slett bare vanlig hverdag for deg som ikke bryr deg om noe?

 

Så, hva skal dere i sommer?

 

Selv skal jeg til Spania i 3 uker, også en tur på hytten og cruise litt i båt.Også spise reker, krabbe drikke Cola se på nydelige jenter og mye annet.

Også sist men ikke minst. Skal chille i boblebadet i hagen. :cool:

Satser på at denne sommeren skal bli bra også.

 

Mvh.

 

Bimmelom :-)

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommer er en nydeli ting, lett kledde jenter på stranden og det hele.. :p

 

Men i år skal nå eg på Black sabbath konsert på koengen i Bergen, også skal jeg spille litt biljard, og så blir det vel litt råning siden noen av kompisene mine får lappen.. :p Også blir det jo sef ut på sjøen og fiske litt og bare ligger der ut og nyte sjø livet med en kald øl i handa.. :) Denne sommeren kommer til å bli herli...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til sommeren som om den var bursdag/julaften/nyttårsaften/17. mai på en dag, hver dag i 2 måneder! Sommeren er bare det beste som fins i hele verden! (bortsett fra jenter)

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg... men skal ikke se bort ifra at det blir en sydentur... og kanskje en hyttetur. Og litt jobbing såklart...

Lenke til kommentar
Det blir Roskilde selvfølgelig!

Også er det jo Maidenkonserten!

Ey! Vært slapp her du:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363800&st=0

 

Gleder meg sånn til å sitte på bergen og dyppe bena i vannet!

I det gromsete vannet? :p Merker det litt ute idag også, har 14 grader her på tereassen nå, og det funker det. Nå er til og med båten min på sjøen. :) Men, den store vil ikke bli tatt ut enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...