Gå til innhold

Hvilke butikker gir godteri til kundene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Fikk smørbukk av Microplex :w00t:

HAHA han du har bilde av der ligner på en smørbukk :D

 

Databutikken.com ga meg 20 drops som smakte herlig :p Microplex bruker jeg å få vingummi av, og nei, de smaker IKKE pung. :nei:

Lenke til kommentar
Fikk smørbukk av Microplex :w00t:

HAHA han du har bilde av der ligner på en smørbukk :D

 

Databutikken.com ga meg 20 drops som smakte herlig :p Microplex bruker jeg å få vingummi av, og nei, de smaker IKKE pung. :nei:

Kan vel si det når "godteri eggeplommen" smakte gammel ost og var drit gammel. Var steinhard. Lurer på om ansatte på komplett får med seg godteri fra bestemor som har ligget og ventet på dem i lang tid. Fra spøk til alvor. Synes de ikke smakte normalt

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

jeg har handlet for over 22000 hos komplett, 2500 hos psdata, og en del tusen hos flexidata. JEG HAR ALDRI SETT NOE SOM KUNNE LIGNE PÅ NOE SØTT!!!

 

aldri mer handle mer fra komplett :mad::mad::mad:

(fikk pc og deler til 10000 LILLE JULAFTEN)

Endret av kalg
Lenke til kommentar

Jeg har bestillt ca 5 ganger fra komplett, har aldri fått noe.

Ps Data har jeg heller aldri fått noe av.

 

Jeg vet at hvis du går på expert butikken, så har de sånn påske-egg deal nå. du kan fylle et påske-egg med smågodt for 10 kroner eller noe. så hadde de 6pack med 1 1/2 litere for 40 kroner for en liten tid tilbake.

 

Tror de aller fleste har skjønt at godteri trekker kunder ;)

Lenke til kommentar

Hehe.

Nå har det seg slik at du ikke betaler for godteri+ produkt/hw. Man bet. for produktet. Du har da ingen krav på å kreve noe som helst form for polysakkarid/glukose/druesukker osv fra butikkene. Noen er vel bare mer heldige enn andre og får godteri. Tror ikke noen av butikkene ser på hva du har handlet fra de før. Hadde vel blitt fort gjennomskuet av hw forumer som hw.no

Lenke til kommentar

Tror det er lurt å kjøpe masse på en gang. Har en mistanke om at de prioriterer de som ikke bare kjøper småting. Så når du først skal kjøpe en PC, kan du gjerne kjøpe et par ekstra for å være sikker på at du får med godteri/snop. Det pleier i alle fall jeg å gjøre.

 

 

Btw: Det som er helt fantastisk er at Microplex/Netshop faktisk "stjeler godteri fra småunger", ved å gi godteri. Jeg er temmelig overbevist over at en del har valgt ene butikken fremfor den andre pga godteriet :p

Trikset er nok EKSTREMT effektivt.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Spørs jo om de har mulighet for å åpne kassene da? hvis du kjøper en laptop så er vel den ofte helt pakket inn på forrhånd? og da åpner de vel ikke kassene for å slenge en drops eller to inni??

 

Personlig så går jeg på butikken for å kjøpe meg godt, i stede for å handle dyre dataldeler for så å vente et par dager :p:tease:

Lenke til kommentar
Microplex fikk jeg sist gang radio.... men, har også fått hariboshit som smakte pung.

Av netshop har jeg alltid fått hval sjokolade (nam nam)

Så du har erfaring med å smake pung SIMS? Bare kødda... :p

 

Har ikke sett noe til noe godteri, men har fått sånn dilldall som radio osv...

Lenke til kommentar
Spørs jo om de har mulighet for å åpne kassene da? hvis du kjøper en laptop så er vel den ofte helt pakket inn på forrhånd? og da åpner de vel ikke kassene for å slenge en drops eller to inni??

kjøpte en sekk og noen dvd'er samtidig så det var god plass til en sjokolade. Har aldri smakt de hval sjokoladene alle snakker om, vil ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...