Gå til innhold

Hvilke butikker gir godteri til kundene?


Anbefalte innlegg

Netshop gir sjokolade til alle kundene sine og Microplex har pleid å legge med noe vingummi i pakkene de sender ut.

Så da bare lurer jeg på hvilke butikker som gjør dette og hva man pleier å få.

Ikke at jeg nødvendigvis velger en butikk fremfor en annen kun pga. godteriet, men jeg er bare nysjerrig :p

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er det med utdeling av godteri litt tilfeldig. Jeg har f.eks bestilt fra microplex flere ganger men bare fått godteri en gang. Netshop har jeg aldri fått noe fra og heller ikke fra PSdata.

 

Men nå pleier jeg å kjøpe det snopet jeg trenger/har lyst på i vanlige butikker og ikke i pcbutikker på internett :p

Lenke til kommentar

Bestilte fra Microplex tidligere i mars (mus, musmatte og hyperglidez) - da fikk jeg ikke godteri, men game-reactor. Ble litt skuffet da jeg liker de dropsene jeg bruker å få hos microplex (dette var første gang jeg ikke fikk en drops), men sånn sett så varte jo bladet litt lengre enn en drops, men dropsen er mye bedre da :p

Lenke til kommentar

må innrømme at jeg kjøper bittelitt for sjokoladen :p

 

komplett har ikke gitt meg noe, mens microplex gir sånt ekkelt vingummi godteri som virker mot sin hensikt... :p

 

og netshop gir deilig sjokolade :D

 

sjekker først om netshop har det jeg skal ha inne....

de sender veldig fort og har en service jeg gjerne betaler ekstra for, men de er billige nok uansett :D

 

komplett har jeg også merket bedre service av i det siste... de har tydeligvis skjønt at service teller :D og microplex har jeg aldri trengt service av :p

Lenke til kommentar
komplett har ikke gitt meg noe, mens microplex gir sånt ekkelt vingummi godteri som virker mot sin hensikt... :p

Sier du at du ikke liker godtet fra microplex? Første jeg har hørt som klager, men, men - du om det... :woot:

 

komplett har jeg også merket bedre service av i det siste... de har tydeligvis skjønt at service teller :D og microplex har jeg aldri trengt service av :p

 

Vil bare påpeke at jeg aldri har fått godteri fra komplett, men har heller ikke fått dårlig service ;)

Lenke til kommentar

Jeg får alltid drops av komplett og netshop :thumbup:

Venter på 6800ultra, shuttle, ram, cpu, harddisker og masse greier som kommer i morra fra pcutstyr, kanskje jeg får noe å knaske på mens jeg setter sammen delene fra pcutstyr også? :dribble:

 

( Blir uansett en tur til bunnpris tenker jeg :innocent: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...