Gå til innhold

Klarer ikke slette spyware, noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Har prøvd adware og spybot, men ingen av dem greier å slette den spyware jeg har. Spywaren (som er reklame for anti-spyware(, gjør at jeg ikke får kommet inn på en masse web-sider, (feks hotmail.com) og den gjør seg selv til startside hver gang jeg slår på maskinen.

 

Noen som har ideer om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd adware og spybot, men ingen av dem greier å slette den spyware jeg har. Spywaren (som er reklame for anti-spyware(, gjør at jeg ikke får kommet inn på en masse web-sider, (feks hotmail.com) og den gjør seg selv til startside hver gang jeg slår på maskinen.

 

Noen som har ideer om hva jeg kan gjøre?

Du kan jo se i antivirus/antispyware-programmet om det er mulig å sette en scan på c: neste gang du booter opp..

 

Du finner en fin oversikt her over greie gratisprogrammer :roll:

 

 

lykke til ;)

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

har personlig ikke hatt dette problemet på min pc, men på masse andre datamaskiner, det jeg gjør er å kjøre Norton/AVG, og Ad-aware SE Pro. disse klarer å fjerne det meste av startsider, men et program som garantert vil fjerne slike ting er Giant Antispyware. eller som de i dag heter (Microsoft Antispyware). Giant er noe av det beste jeg har prøvd. dette fordi den fjerne alt av dritt man måtte ha på pc`en. bortsett fra virus da. det bruker man Norton eller PC-Cillin til :D

Lenke til kommentar
(Microsoft Antispyware). Giant er noe av det beste jeg har prøvd. dette fordi den fjerne alt av dritt man måtte ha på pc`en. bortsett fra virus da.

 

Ikke helt riktig.

Microsoft Antispyware Beta tar faktisk virus også, vet dåg ikke om jeg ville stolt på bare å ha MS antispyware men det tok det forferdelige MSN viruset 2 ganger på min maskin.

(gjorde det med vilje for å se om noe reagerte, hadde backup i tifelle viruset slapp igjennom)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...