Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Har lyst til å bytte ut gammle mannen og gidder ikke å vente til valget, så jeg spør her:

 

Har lyst på ny avatar som er mystisk, mørk og gjerne ordet "Blashyrkh"

Tr00!!1

 

 

 

 

 

:p

 

 

Den sangen eier... :wee:

 

On-Topic: Din avatar er da både mystisk og mørk... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tr00!!1

:p

Den sangen eier... :wee:

 

On-Topic: Din avatar er da både mystisk og mørk... :dontgetit:

 

Joda, men det er ikke det vi skal snakke om... Jeg vil ha en ny avatar. Som er enda skummlere og ond en den jeg har nå. Vet det er vanskelig, men det må da være mulig? Det trenger selvfølgelig ikke å være en person, det blir vel nesten umulig å finne en vedrig erstatter da... Men dersom det gir en skummel, tom og mørk stemning som gjør at du føler deg ensom i denne cyberverdnene som vi lever i, da har du greid det. Å føle seg ensom her er ikke lett... Eller kanskje ikke så vanskelig om natten, men det snakker vi ikke noe mer om. Som sagt så skal det stå "Blashyrck" i avataren. Gjerne litt skummel font også, selv om jeg ikke vet helt hvordan en skummel font ser ut. Hvis dere ikke vil finne/lage den mørke og dystre avataren min kan dere gjærne lage en glad en. En happy og munter avatar. Og dersom dere lager den glade skal det gjerne stå "Heal Me" eller "KOTSK"... Den skal være med lyse og lystige farger. Noe som gjør at man aldri føler seg alene i denne siden i internetts vidunderverden. Gjærne ta inspirasjon fra helloween eller gammaray cover. Da ville jeg vært glad. Det er også en siste mulighet. Det er en som det skal stå "Lost Horizon" eller "No fate,Only The Power Of Will" på. Den skal være mystisk og gjerne litt mørk. Dersom du greier å symbolisere hvor egoistisk og overfladisk mange i denne verden er hadde du vært et knupp! Avataren skal somsagt et mystisk preg, et som viser utfordringer i livet. Men den må også kunne symboli sere håp som man har i denne verden for å leve et liv hvor du tror i det indre deg, ikke gir opp, bruker kraften i viljen og ikke lar din sjel bli ødelagt av andre krefter. Dersom avataren også har hentet litt innspirasjon fra Lost Horizon sitt første album-cover hadde det vært morsomt!

Lenke til kommentar
Aha - "n00bish". (Den er vel strengt tatt ikkje gjennomsiktig heller?)

 

-Jar

den var ikke så langt unna hva jeg ønskt meg , hvist du bytter fargen bak til samme som forumet har og finner en feter skrift til nikket midt så tar jeg den ;)

Hva f*ens farge er det da? =P

 

-Jar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...