MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg er på jakt etter det beste rpg spillet man kan finne som er nettbasert. Har sett og hørt om wow men det er rett og slett for dyrt for meg.. Noen forslag?
Lomion Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Du har jo Guild Wars som bare koster å kjøpe, ingen månedsavgift, men du må da vente til 28. april før det kommer. P.S: Det er absolutt verdt ventetiden
Tanguero Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 http://www.anarchy-online.com/free/ad_camp...s/freecampaign/
Master Casemod Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Anarchy Online er gratis frem til en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da.
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Anarchy Online er gratis frem til en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da. Nei, det er ikke "point." Huff, man rekker jo nesten ikke å spille noe før 2006. Huff og huff.
Bear^ Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Runescape er vel det mest avanserte nettleser basserte spillet du finner. Ta en titt på Multiplayer siden til www.abcspill.no. Der finner du en god del online rollespill som ikke koster flesk.
Stifi Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hallo! Knight Online er ikke gratis. Jeg skulle prøve det. Men fikk bare opp: "You have insufficient points to play" Ehehe
figure_02 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Knight online er gratis og at du ikke rekker å spille no AO før du må betale er jo bare bullshit! Du har ett år på deg, får man ikke spilt no på et år? LOL!
Jokko88 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Anarchy Online er gratis frem til en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da. Nei, det er ikke "point." Huff, man rekker jo nesten ikke å spille noe før 2006. Huff og huff. Er Anarchy Online gratis et helt år!!? Hvorfor har de plutselig bestemt seg for det?
Master Casemod Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 grunnet et eller annet med serverne sine trur jeg, er ikke 100% sikker.
Stifi Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Knight online er gratisog at du ikke rekker å spille no AO før du må betale er jo bare bullshit! Du har ett år på deg, får man ikke spilt no på et år? LOL! Ja vel! Hvorfor får jeg opp da: You have insufficient points to play" Det betyr at det koster penger å spille det.
Gabri3L Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Anarchy Online er gratis frem til en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da. Nei, det er ikke "point." Huff, man rekker jo nesten ikke å spille noe før 2006. Huff og huff. Er Anarchy Online gratis et helt år!!? Hvorfor har de plutselig bestemt seg for det? Det var gratis dersom man registrerte seg innen en bestemt dato, om det er gratis ennå vet jeg ikke. Men det er bare originale AO du får spille, tilleggspakkene må man fremdeles betale for å spille. Det ble antatt at Funcom la det ut gratis for å demme opp for spillerflukt når WoW kom.
figure_02 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Ikke veit jeg hvorfor du fikk opp det, men jeg veit 100% sikkert at KO er gratis!
Bear^ Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg ville anbefalt Runescape. Jeg å. En som slutta Runescape da WoW kom ut, og sa han ikke kom til å komme tilbake til Runescape. Han er nå kommet tilbake. Grunnen er at han nå er ferdig med det han kan gjøre i WoW, mens i Runescape har han ikke en eneste skill på 99. Om du ikke er for kresen med grafikken er Runescape verd å prøve. Endret 21. april 2005 av Bear^
Master Casemod Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 de har utsatt Anarchy Ett år til, men etter ett år vet jeg ikke, hvis de bestemmer seg for at det skal forstette å ta betalt.
Sigga Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Du får vel spillt en god del på et år? Nok til å bestemme deg om du vil begynne å betale for det ihvertfall;)
Fat_ASS Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja vel! Hvorfor får jeg opp da: You have insufficient points to play" Det betyr at det koster penger å spille det. du må laste det ned fra hjemmesiden deres! ellers får du opp sånn teit melding om poenger å greier... Bare gjør det å jeg kan love deg at det vil funke.
Stifi Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Ja vel! Hvorfor får jeg opp da: You have insufficient points to play" Det betyr at det koster penger å spille det. du må laste det ned fra hjemmesiden deres! ellers får du opp sånn teit melding om poenger å greier... Bare gjør det å jeg kan love deg at det vil funke. Takker F***,assa Nå er jeg ferdig å sette inn all den info man trenger for å rege seg på. Så skal jeg trykke "confirm" Så skjer det ingen ting Hva gjør jeg.?? pliz svar. Endret 22. april 2005 av elfag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå