Gå til innhold

Beste nettbaserte rpg - gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo Guild Wars som bare koster å kjøpe, ingen månedsavgift, men du må da vente til 28. april før det kommer.

P.S: Det er absolutt verdt ventetiden :yes:

• 5 uker senere...
Skrevet
Anarchy Online er gratis frem til en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da.

Nei, det er ikke "point." Huff, man rekker jo nesten ikke å spille noe før 2006. Huff og huff.

Skrevet

Runescape er vel det mest avanserte nettleser basserte spillet du finner.

Ta en titt på Multiplayer siden til www.abcspill.no. Der finner du en god del online rollespill som ikke koster flesk.

Skrevet
Anarchy Online er gratis frem til  en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da.

Nei, det er ikke "point." Huff, man rekker jo nesten ikke å spille noe før 2006. Huff og huff.

Er Anarchy Online gratis et helt år!!? Hvorfor har de plutselig bestemt seg for det?

Skrevet
Knight online er gratis

og at du ikke rekker å spille no AO før du må betale er jo bare bullshit!

Du har ett år på deg, får man ikke spilt no på et år? LOL!

Ja vel! Hvorfor får jeg opp da: You have insufficient points to play" Det betyr at det koster penger å spille det.

Skrevet
Anarchy Online er gratis frem til  en eller annen gang bare da..er ikke point en gang å laste ned da.

Er Anarchy Online gratis et helt år!!? Hvorfor har de plutselig bestemt seg for det?

Det var gratis dersom man registrerte seg innen en bestemt dato, om det er gratis ennå vet jeg ikke. Men det er bare originale AO du får spille, tilleggspakkene må man fremdeles betale for å spille.

Det ble antatt at Funcom la det ut gratis for å demme opp for spillerflukt når WoW kom.

Skrevet (endret)
Jeg ville anbefalt Runescape.

Jeg å. En som slutta Runescape da WoW kom ut, og sa han ikke kom til å komme tilbake til Runescape. Han er nå kommet tilbake. Grunnen er at han nå er ferdig med det han kan gjøre i WoW, mens i Runescape har han ikke en eneste skill på 99. Om du ikke er for kresen med grafikken er Runescape verd å prøve.

Endret av Bear^
Skrevet
Ja vel! Hvorfor får jeg opp da: You have insufficient points to play" Det betyr at det koster penger å spille det.

du må laste det ned fra hjemmesiden deres! ellers får du opp sånn teit melding om poenger å greier...

Bare gjør det å jeg kan love deg at det vil funke. ;)

Skrevet (endret)

du må laste det ned fra hjemmesiden deres! ellers får du opp sånn teit melding om poenger å greier...

Bare gjør det å jeg kan love deg at det vil funke. ;)

Takker :yes:

F***,assa :hrm: Nå er jeg ferdig å sette inn all den info man trenger for å rege seg på.

Så skal jeg trykke "confirm" Så skjer det ingen ting :realmad::wallbash:

Hva gjør jeg.?? pliz svar.

Endret av elfag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...