Gå til innhold

Vanskelig å komme videre fra lv40+ ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på starten, femte bobbla eller noe, på level 47, må si farta har blitt slakka ned drastiskt i det siste, kan jo ha noe med at vi hadde påskeferie for litt siden, ble vel mest spilling hele tiden da antar jeg.

 

Uannsett, har i det siste funnet endel quester i Tanaris (Mange i Steamwheedle Port og Gadgetzan.), og man har jo også mini-instancen "Zul'Farrak" der (Som jeg enda ikke har fått gjort, enda og enda). I det siste har jeg vært endel i Ashzara, øst for Ashenvale, her er det ikke altfor mange quester akkurat, funnet èn-to quester her og litt der, blir altfor mye styr fra 45 og oppover med questingen syntes jeg, det er jo aldri noen steder med masse quests samlet lenger.

 

Ang. Ashzara så er jeg mektig lei questing der allerede, når jeg skal ut og queste med UD Roguen min, så møter jeg som oftest på 2-3 allianse spillere, nærmest alltid. Og selvsagt MÅ de jo bare ganke meg, blir så oppgitt når de ikke engang kan gjøre det fair, ganking og hele 3 mot 1 da gitt, argh..

 

Tror jeg skal ta meg en tur opp til Hinterlands imorra, eller kanskje se litt rundt omkring i Ashzara, få med en venn og grinde litt kanskje. En ting som er sikkert er at jeg aldri mer skal la en allianse-spiller få queste i fred uten å iværtfall ha død èn gang av meg først, nå er jeg så jævlig lei den gankinga dems, det verste er at det pleier å være samme folk og..

Lenke til kommentar
En ting som er sikkert er at jeg aldri mer skal la en allianse-spiller få queste i fred uten å iværtfall ha død èn gang av meg først

thats the spirit! :thumbup:

Takk, jeg har akkurat den samme opplevelsen med HORDE. Feige s*tanskap, sier jeg bare. De kjører så og si ALDRI fair play. De popper opp når du står og slår på mobs, og venter på at du har minst mulig liv. Kommer de forbi deg når du ikke slår på mobs så løper de med halen mellom beina. En annen klassiker er at de kommer i store grupper og angriper deg der du står helt alene. Her om dagen poppet det opp en rogue fra intet da vi stod og leverte inn quests, og drepte alle sammen på første hit. Jeg fikk faktisk aldri sett fyren. Gudene vet hvilken level han var (jeg er level 34).

 

Jeg holdt på å falle ut av stolen av sjokk den ene gangen det kom en horde og HJALP meg mot en mob. Riktig nok er det ikke slik spillet er ment å spilles, men når man er hauger av levels høyere enn den andre personen, så hopper du ikke på han/hun og dreper han/hun når han/hun står og quester.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
What`s the rush?

 

Kan skjønne at lvl og grinding er et poeng opp til lvl 40. (mount og plate for meg)

 

Etter lvl 40 skal jeg bare kose meg, og raide.

 

:D

 

V

lykke til med og raide på lvl 40... de du raider (som folk gidder og raide) er mest sannsynelig lvl 60... og de 2 hitter deg! :p GL HF!

Lenke til kommentar
En ting som er sikkert er at jeg aldri mer skal la en allianse-spiller få queste i fred uten å iværtfall ha død èn gang av meg først

thats the spirit! :thumbup:

Takk, jeg har akkurat den samme opplevelsen med HORDE. Feige s*tanskap, sier jeg bare. De kjører så og si ALDRI fair play. De popper opp når du står og slår på mobs, og venter på at du har minst mulig liv. Kommer de forbi deg når du ikke slår på mobs så løper de med halen mellom beina. En annen klassiker er at de kommer i store grupper og angriper deg der du står helt alene. Her om dagen poppet det opp en rogue fra intet da vi stod og leverte inn quests, og drepte alle sammen på første hit. Jeg fikk faktisk aldri sett fyren. Gudene vet hvilken level han var (jeg er level 34).

 

Jeg holdt på å falle ut av stolen av sjokk den ene gangen det kom en horde og HJALP meg mot en mob. Riktig nok er det ikke slik spillet er ment å spilles, men når man er hauger av levels høyere enn den andre personen, så hopper du ikke på han/hun og dreper han/hun når han/hun står og quester.

Åssen server spiller du på da ? Jeg er Undead Mage og hjelper ofte Night Elf females, rett og slett fordi de er søte :love: (hvis ikke de attacker meg først selvsagt)

 

Jeg tror dere andre folk missforstår MMORPGS, spesielt WoW. Jeg slutta å queste på lvl 35-36, rett og slett fordi å gridne / farme instances går mye fortere. Er lvl 52 nå, og jeg levler ca. 1 lvl per dag.

 

Som sagt, å queste går utrolig tregt og det er dritkjedelig. Slike Fed-EX delivery quests er døden. Eneste quests jeg plukker opp er de i instances.

 

EDIT :

 

r snart lvl 46, quester i tanaris.. mange gule quests for meg der.

Gjore nettopp 6 quests 3-5k exp på hver

 

3-5k xp er 15-20 mobs i instances.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Warsong.

 

I går brukte jeg over 2 timer på et quest (som jeg forøvrig ikke fikk fullført engang), som egentlig skulle vært veldig enkelt. Var en lvl 40 elite panther (bhag'thera) som skulle drepes, men det var ikke så lett når det poppet opp minst 4-5 horde hele tiden. Vi døde og døde. Til slutt måtte jeg bare gå og legge meg fordi det ble så sent.

 

Må man ikke uansett queste for å bli honored på de forskjellige stedene da?

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Warsong.

 

I går brukte jeg over 2 timer på et quest (som jeg forøvrig ikke fikk fullført engang), som egentlig skulle vært veldig enkelt. Var en lvl 40 elite panther (bhag'thera) som skulle drepes, men det var ikke så lett når det poppet opp minst 4-5 horde hele tiden. Vi døde og døde. Til slutt måtte jeg bare gå og legge meg fordi det ble så sent.

That's PvP for you! :tease:

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å falle ut av stolen av sjokk den ene gangen det kom en horde og HJALP meg mot en mob. Riktig nok er det ikke slik spillet er ment å spilles, men når man er hauger av levels høyere enn den andre personen, så hopper du ikke på han/hun og dreper han/hun når han/hun står og quester.

 

At forskjellige fraksjoner hjelper hverandre er svært vanlig der jeg spiller. Silvermoon PvE. Spesielt da i STV. Jeg tror aldri jeg har sett en PvP kamp der i STV, untatt i BB, men da under et raid.

 

Jeg hjelper ofte hordespillere. Når jeg er ute å quester så hjelper jeg alle som trenger det, uavhengig av fraksjon.

Lenke til kommentar

Jeg dreper alle alliance jeg ser, så lenge de er grønn for meg. (angriper ALT som er grønn -> orange for meg). dreper alt jeg ser UTENOM gnome.. de ser for kule ut til å drepes:p men det er det bare jeg i horde verdenen som mener.. hehe

 

og nei det spiller ingen rolle om de er i kamp eller ikke.. dette er Warcraft.. det er krig mellom horde og alliance.. og fikk ikke så mye fred til å queste i heller når jeg var lav lvl..

 

 

liker å ganke alliance som er i sm.. alliance har ikke noe å gjøre i land of the undead.. har har...

 

angriper folk som er rød for meg oxo.. bare for å ha det litt morro.. er ikke redd for å dø:)

Lenke til kommentar
Jeg dreper alle alliance jeg ser, så lenge de er grønn for meg. (angriper ALT som er grønn -> orange for meg). dreper alt jeg ser UTENOM gnome.. de ser for kule ut til å drepes:p men det er det bare jeg i horde verdenen som mener.. hehe

 

og nei det spiller ingen rolle om de er i kamp eller ikke.. dette er Warcraft.. det er krig mellom horde og alliance.. og fikk ikke så mye fred til å queste i heller når jeg var lav lvl..

 

 

liker å ganke alliance som er i sm.. alliance har ikke noe å gjøre i land of the undead.. har har...

 

angriper folk som er rød for meg oxo.. bare for å ha det litt morro.. er ikke redd for å dø:)

La meg gjette.. du er rogue? Har møtt (blitt backstabba) av mange av dere undead rogues, ja. Ofte med lvl=??

 

 

Edit: Blir ikke like ukomplisert å angripe alt en ser når hver kamp krever 3-4 shards, masse mana samt summon av pet (spiller warlock). Angriper sjelden først, ettersom jeg har mye å tape.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...