Benenzo Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 49: Når du passerer store og vide sletter og det første som detter inn i hodet ditt er at her hadde vært ypperlig med et stort slag. Samt hvor det er best å deploye seg i henhold til høydeforskjeller og skogholt.
dostojevski Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 50. Du er på besøk hos din 95 år gamle oldefar og blir veldig skuffet over at han er en senil gammel skrulling og ikke en aktiv diplomat, organisator og hærfører.
The_evil_blue_toad Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 52: Du skal godkjenne alle feats og retinues til din søsters kjæreste
DurinVIII Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 53: Du avslutter hver eneste setning med "Det er derfor Karthago MÅ ødelegges"
TSP Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 (endret) 54: Du prøver å kvitte deg raskest mulig med penger (hvis du har mye) i alle spill, fordi du er redd karakteren din kan bli korrupt/lat/dum osv. (egenopplevd) 55: Når du sender brev til utviklerne for å få deg inn i testpanelet, ukentlig. Endret 2. juni 2005 av The Strategy-player
Venerable Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Når du har matteprøve på mandag som avgjør om du må ta matte om igjen neste år. Og sitter hele helgen og spiller Rome: Total War i stede for å øve (Æh... 2'er er så trist... Da jobber jeg heller litt neste år og får bedre karakter. Må spille videre jeg )
andre_sn Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 57. når du avbryter den egentlige karriere planen din, for å bli general i forsvaret.
TSP Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 58. Når du begynner å få 6ere i Norsk og Engelsk muntlig (Du er flink til å tale) 59. Du begynner å tenke på om du skal ta økonomiutdannelse. 60. Du pugger alle disse grunnene.... 61. Du sender dattera di til Egypt for å gifte hu bort til en rik og meget berømt mann. Hmm, disse var kanskje ikke så gode...
steffis_11 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg er ikke avhengig. Kjøpte spillet dagen etter at det kom ut, spilte det i 15 min og la det i hylla. Der har det ligget siden. Skjønner det bare ikke. Etter å ha lest denne tråden fikk jeg faktisk lyst til å ta d fram igjen....
Herr Brun Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Steffis_11: Dra det fram igjen ffs! Det er genialt! Synd jeg ikke har pc til å spille det lengre, solgte godpcen min for litt siden Det betyr at jeg ikke får spilt Barbarian Invasion før om et år! Herr Brun
Portalol Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er det noe alvorlig galt hvis man kjenner seg igjen på alle punktene?
Herr Brun Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Er det noe alvorlig galt hvis man kjenner seg igjen på alle punktene? Ja, jeg vil påstå at du er ganske sær hvis du kjenner deg igjen i alle de punktene. Jeg kjenner meg nok igjen i noen, og tar blant annet meg selv i å tenke på hvordan en hær med cataphracts hadde sett ut på den og den haugen og hvor utrolig enkelt det hadde vært å beleire diverse byer, men IKKE alle punktene. DU er avhengig av RTW! Herr Brun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå