Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, serverne er ikke kommet tilbake enda :(

7437781[/snapback]

 

Denne kjekke meldingen får jeg når jeg kommer ca 30% i patchinga.

 

Noen andre som har fått denne, eller har en løsning `?

 

The file "textures\Minimap\f5629483fe92c915ba4ea83ac88153ca.blp" in archive "C:\World of Warcraft\Data\texture.MPQ" could not be opened, because an error 104 occurred. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

Lenke til kommentar
vel dette sugde sitter her nå og har lastet ferdig :/ og ikke noe server oppe faen heller helle fuckings usa har alle sine servere oppe mens i Europa funker jo faen med ikke blizzard siden engang

7437920[/snapback]

Ehhh...? Kanskje fordi patchen kom ut i US i går. Klart det er stor trafikk og mye kaos hver gang det skal patches. Relax.

Lenke til kommentar
Argh, serverne er ikke kommet tilbake enda :(

7437781[/snapback]

 

Denne kjekke meldingen får jeg når jeg kommer ca 30% i patchinga.

 

Noen andre som har fått denne, eller har en løsning `?

 

The file "textures\Minimap\f5629483fe92c915ba4ea83ac88153ca.blp" in archive "C:\World of Warcraft\Data\texture.MPQ" could not be opened, because an error 104 occurred. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

7437809[/snapback]

 

Om det er en melding som kommer in game så hadde jeg den og for en tid tilbake, spratt opp hver gang etter en loading screen eller når jeg gikk inn på spillet, reinstalla wow til slutt åså funka det fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Argh, serverne er ikke kommet tilbake enda :(

7437781[/snapback]

 

Denne kjekke meldingen får jeg når jeg kommer ca 30% i patchinga.

 

Noen andre som har fått denne, eller har en løsning `?

 

The file "textures\Minimap\f5629483fe92c915ba4ea83ac88153ca.blp" in archive "C:\World of Warcraft\Data\texture.MPQ" could not be opened, because an error 104 occurred. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

7437809[/snapback]

 

Om det er en melding som kommer in game så hadde jeg den og for en tid tilbake, spratt opp hver gang etter en loading screen eller når jeg gikk inn på spillet, reinstalla wow til slutt åså funka det fint :thumbup:

7438071[/snapback]

 

Nei den kommer under patchinga etter ca 30%

 

Jepp det ble en ny wow install, hadde 1.12 full patchen liggende så det går unna nå.

 

takke takk for "hjelpen"

Lenke til kommentar

Kan dere patche via WoW (altså ved bruk av Blizzard downloader)? Jeg får det ikke til.

 

Kan hende det er noe gale med nettverket mitt, men den vil bare ikke starte nedlastingen. Ser på brannmur programmet mitt at trackeren går bananas i let etter servere å laste ned fra eller noe. Brannmuren stenger ikke for WoW, så jeg tror ikke det er problemet.

Lenke til kommentar
Kan dere patche via WoW (altså ved bruk av Blizzard downloader)? Jeg får det ikke til.

 

Kan hende det er noe gale med nettverket mitt, men den vil bare ikke starte nedlastingen. Ser på brannmur programmet mitt at trackeren går bananas i let etter servere å laste ned fra eller noe. Brannmuren stenger ikke for WoW, så jeg tror ikke det er problemet.

7438134[/snapback]

 

 

Regner med du har 12.1 inne nå som vi bruker.

 

her er linken til den nye som du kan laste direkte ned vist du har problemer.

Bruk en download booster for og få bedre fart (Flashget)

 

 

 

ellers bare prøv di mirrorene der, og se hvilken som gir best fart

 

http://www.patchitbaby.com/games/download/...=1.12.x+-+2.0.1

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...