Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh, nå som jeg nettopp hadde fått gruppe til quest, begynt og drepe noen monstre, og så skjer dette.... vel vel, blir vel og finne tilbake til den mest sansynlig misbrukte kroppen min etterpå da :(

Skrevet
kanskje de tenker å implementere Honor systemet som en overaskellse på en ellers gørrkjedlig søndag.?!

Marsan

Og at til og med den offisielle siden er nede? Det er lov å håpe... :)

Skrevet

gleder meg faktisk til det kommer et spill som Gothic. Blir delig å spille et spill med en historie, hvor man føler seg uber viktig :D

Skrevet (endret)

Lurer virkelig hva blizz holder på med nå, første gang jeg har vært borti at blizz har hatt alt nede, til og med den amerikanske siden er nede.

Edit: glem det amerikanske siden er oppe, men den var nede istad.

Endret av ToxicMan
Skrevet
Serverstatus funker sånn delvis nå i hvertfall, mange servere er nede men noen har onlinestatus

Marsan

ja, sånn delvis. Sia loader sånn halvveis. KAn se alt som står der untatt navnet og status på serverne :/

Skrevet

Tviler sterkt på at de implenterer "PVP Honor System" før uti neste måned. Når de annonserer "upcoming" så regner jeg ca. 4 uker til det kommer.

Det er en mulighet for det, og den muligheten er like stor som en epic drop.

Skrevet
Og jeg som skulle få hest i dag :cry:

Hehe. Fikk meg akkurat hest jeg.. så detter jeg ut. Jeg som ville løpe rundt og brife litt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...