Gå til innhold

Stiger pulsen din i PVP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg ser horde som planlegger et angrep på meg, og jeg vet at det er langt til nærmeste vennlige sted kjenner jeg det kribler litt.

 

Hadde en episode i går kveld i Stranglethorn Vale hvor jeg drepte noen pantere på level 36-37 (jeg var/er level 38). Jeg hadde zoomet veldig langt ut, slik at jeg så om det kom noen horde. Plutselig så jeg at det sto en level 37 undead rogue og tittet på, og jeg tenkte da at jeg fikk slåss taktisk med monsteret. Jeg sparte Hammer of Justice (stun-spell), og så mye mana jeg klarte.

 

Plutselig så jeg at roguen var borte, og jeg forberedet meg på det værste. Jeg fikk drept panteren rimelig fort, og fikk på en eller annen måte stunnet roguen. Jeg healet meg til 100% health, fikk kastet på meg Seal of Light + Judgement + Seal of Command, og begynte å slåss. Han var faktisk overraskende enkelt å ta, men likevel kjente jeg at jeg nesten var litt sliten etter fighten.

 

Det er en fin følelse, men jeg må si at jeg ikke kjenner den når jeg vet jeg kommer til å tape en kamp, slik som når folk på 50+ angriper meg.

Lenke til kommentar
Pulsen stiger bittelitt i duel, men nesten aldri i PVP fordi da vet jeg at jeg enten knuser dem (shadowpriest pwn) eller at jeg blir griseeid for de feige horde må ha 10stk for å drepe meg.

Ikke si "feige horde". Du vet selv at vi føler akkurat det samme.

På serveren vår er det ca 60-70% horde....

Lenke til kommentar
Pulsen stiger bittelitt i duel, men nesten aldri i PVP fordi da vet jeg at jeg enten knuser dem (shadowpriest pwn) eller at jeg blir griseeid for de feige horde må ha 10stk for å drepe meg.

Ikke si "feige horde". Du vet selv at vi føler akkurat det samme.

På serveren vår er det ca 60-70% horde....

Vil bare si til AhPadt...

 

Jeg spiller Mage på RavenCrest. Det sies at Priest eier Mages, Shaddowspecca eller Holy...

 

Treffer jeg en Priest på samme level som meg selv 45+ digger jeg å pvpè med han. De er faktisk noen av de enkelste å knuse........ De har så lite HP, og silence eier dem så hardt.

 

Jeg som mage sliter med:

 

Shamans

Warlocs

--------

 

Eier:

Priests

Rouges

 

 

 

Nøytral:

resten

Lenke til kommentar

Alt som involverer flere folk og mange knapper å trykke på får pulsen til å stige. Har ikek knappeangst eller noe sånn, det er mer det med å Target- nuke - nuke 2 - heale prest - nuke - mana - heale selv - F3 til en annen person - heal- nuke - catform...

 

Men øvelse gjør vel mester. Pleide å teame masse i AO, men har spilt mest solo i WoW, så de gangene jeg teamer blir jeg så utrolig stressa av at det går så fort. Får bli med i flere grupper, tror jeg.

 

Er det noen som har lure tips om ressurser for "Hvordan gjøre pvp som druid"? Har aldri vært en stor PVP'er, men etter at samme spiller utfordret meg for tredje gang og gjorde chicken da jeg avslo for tredje gang, innser jeg at jeg kanskje bør gjøre noen forsøk...

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...