Gå til innhold

Stiger pulsen din i PVP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hender pulsen går litt opp ja, men det er isåfall hvis jeg har 20% hp igjen, og motstanderen også har det.

Da er det litt spennende...

Men hvis det er en pally så tar en seff shield of pwn og healer full hp og tar seal of pwnage og eier meg..

OMG IMBA PALLY PLZ PURGE NURFE ASAP WTF!!!

Lenke til kommentar
Det hender pulsen går litt opp ja, men det er isåfall hvis jeg har 20% hp igjen, og motstanderen også har det.

Da er det litt spennende...

Men hvis det er en pally så tar en seff shield of pwn og healer full hp og tar seal of pwnage og eier meg..

OMG IMBA PALLY PLZ PURGE NURFE ASAP WTF!!!

Hehe, opplevde en slik en i dag etter skolen. Var i Ratchet (var fremdeles PvP enabled etter å ha drept en annen type) og det kom en lvl ?? Palladin for å drepe meg. Jeg er en lvl 29 hunter nå. Akkurat i det han skulle til å drepe meg (hadde sikkert 200 igjen i helse) kom det to lvl 55/60 rogueer og drepte han. Han ropte "lame ass" (med noen rare ASCII-tegn) til oss. Hihi.

 

Jeg dreper aldri folk som er mye under mitt lvl uten at de angriper meg først.

 

Han spawnet raskt igjen, og da kom det en annen high lvl type forbi. Pallyen ble drept raskt. Han virket litt gretten etter det :)

Lenke til kommentar

hihi, husker jeg var inne i Contested area (stonetalon mountains), var på en måte inne i en sidegate da 5alliance sprang forbi. jeg fryste helt, uheldigvis oppdaget en meg.. trykket /beg fort som pokker..men det hjalp dårlig..endte opp med at jeg polymorphet og sprang.

 

irriterer vettet av meg at det er så mange hi-lvl folk som i det hele tatt ikke vurderer å bare springe forbi, evt. bare /wave når de møter oss som er ny.. :(

Lenke til kommentar

Første gang jeg og mitt daværende møtte en gjeng med horde gikk pulsen min amok. Hadde store forventninget til WoW og PvP, så skulle endelig få muligheten til å teste det, så 3 kuer med med rød tekst over hodene var klare til å bli smake kaldt stål, det var helt vilt. Men i ettertid så har det blitt mer rutine å drepe horde, får satse på at BG vil gi litt puls økning igjen.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

bare når jeg sniker rundt 3-4 horde og jeg planlegger å angripe(som rogue)

 

som priest så er jeg helt avslappa.. vet at jeg vinner uansett.. priest > all

Lenke til kommentar
som priest så er jeg helt avslappa.. vet at jeg vinner uansett.. priest > all

Hmm da må jeg ha mått noen dårlige priester heh. Kanskje det blir litt verre på høyere lvl (jeg er 22 druid og møtte en 24 priest i går)? Men det var ihvertfall null problem å ta han 4 ganger på rad.

 

Pulsen stiger ikke noe særlig i PvP, blir bare litt irritert når folk angriper (og jeg spiller på pvp-server :p). Ble angrepet av 2 lvl 20 NE druids i går som liksom skulle ta meg, var jo rett og slett null problem. Alliance folk på den serveren jeg spiller på er ikke mye til PvPere,

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Får også denne følelsen, utrolig irriterende egentlig, men det gir et lite adrenalinkick i PvP.. Får spessielt rush når jeg møter på Paladins, jeg bare må drepe dem uannsett hvilken level de er, DØ PALADIN DØ! :p

Pallys er kill on sight uansett om de er 20lvl under meg og sliter med creeps...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Får også denne følelsen, utrolig irriterende egentlig, men det gir et lite adrenalinkick i PvP.. Får spessielt rush når jeg møter på Paladins, jeg bare må drepe dem uannsett hvilken level de er, DØ PALADIN DØ! :p

Pallys er kill on sight uansett om de er 20lvl under meg og sliter med creeps...

pallies er kos... get it? :!:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

SBS: det er mange dårlige priests... blir flau når jeg ser en anna priest driver å creeper eller skal heale i party...

 

i party så spammer de.... SMITE! åh fyyy...

 

i creeping så gjør de det på den minst effektive måten... de bruker... SMITE!!!!

 

ALDRI bruke Smite... selv ikke som holy.. Smite er bad...

 

pga dette så undervurderer folk priest sine evner per lvl.. nesten så jeg ikke fikk være med noen inn i zul'farrak bare fordi jeg var lvl46. Magen i party stolte ikke på meg at jeg kunne holde han i livet når vi sku AoE alle trollan som kommer der.. vi trengte ikke en gang å AoE når vi kom dit...

Lenke til kommentar
SBS: det er mange dårlige priests... blir flau når jeg ser en anna priest driver å creeper eller skal heale i party...

 

i party så spammer de.... SMITE! åh fyyy...

 

i creeping så gjør de det på den minst effektive måten... de bruker... SMITE!!!!

 

ALDRI bruke Smite... selv ikke som holy.. Smite er bad...

 

pga dette så undervurderer folk priest sine evner per lvl.. nesten så jeg ikke fikk være med noen inn i zul'farrak bare fordi jeg var lvl46. Magen i party stolte ikke på meg at jeg kunne holde han i livet når vi sku AoE alle trollan som kommer der.. vi trengte ikke en gang å AoE når vi kom dit...

Du kødder? 2 steder i zul'farak skal drepe enten en hau med insekter eller en hau med troll. Trolla er ikke AoE _nødvendig_ (men veldig kjekt) men på alle insektene er det et _MUST_ med AoE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...