Homme Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei har fått i oppgave å finne noen rolige sanger som handler om ubesvart kjærlighet, men er helt tom på akkurat det emnet.. Noen forslag til sanger? Mvh Kolleckio
Dommedagsprofet Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei har fått i oppgave å finne noen rolige sanger som handler om ubesvart kjærlighet, men er helt tom på akkurat det emnet.. Noen forslag til sanger? Mvh Kolleckio Hehehe... "No Reply", åpningsspor på "Beatles for Sale". Men det må da finnes mange sanger om det?
TLZ Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Slipknot - Vermillion pt 2 Opeth - In My Time Of Need Pain of Salvation - Chain Sling The Velvet Underground - Femme Fatale
TLZ Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) oh*grøsninger* hørtes klisette ut! Hva var poenget med det innlegget? EDIT: Spørsmålet består, hva i all verden var poenget med å komme med et inlegg som sier at noe høres klissete ut? Endret 15. mars 2005 av TLZ
Aurgjelme Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hva var poenget med det innlegget? å si at jeg syntes det hørtes klisette ut!
kaiern Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hva var poenget med det innlegget? å si at jeg syntes det hørtes klisette ut! Og det var nødvendig?
Zeph Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Sikkert like nødvendig som dei 3 innlegga som diskuterte det han sa. Dido har ein del sanger om kjærleik
Aurgjelme Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Og det var nødvendig? det har jeg aldrig påstått edit: Sikkert like nødvendig som dei 3 innlegga som diskuterte det han sa. :!: Endret 15. mars 2005 av Aurgjelme
Acrid Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Nine Inch Nails - Something I Can Never Have Fin låt
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ark "Missing You" fra skiva Burn the Sun. Here I StandA Heartbroken Man I Was A Bad Seed In Your Future Plan When It Rains It Pours That's When You Hide And Close The Door I'll Never Be The One You Wanted I Sent You A Letter I Thought It'd Be..........
Bogan Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Ubesvart eller ikke kan slenge opp noen fine låter: -Marius müller - carmen -Pearl Jam - (kommer ikke på tittel men den om dama hans som dør i bil ulykke) -jokke - halv -Don mclain(sikkertstavet feil) - Vincent -Def leppard - Love and hate collide Er for trøtt til å komme på titlene på fler. Oppdaters da jeg er hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå