Gå til innhold

Nokia 6230i i butikkane?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel nok poster om denne allerede! hadde du søkt i forumet hadde du funnet akkuratt det samme svaret!!!! men, tipper at den er her i slutten av april!

Jeg fikk faktisk nettopp høre at Nokia lovet å kunne få ut 6230i før april begynte. Om første partiet rekker til at lille Norge også får sin del av kaka vet man ingenting om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Yoshi

har dere ikke lært dere nokias relasespråk?

Bare på noen ikke fullt så omstridte modeller at de holder hva de lover.

Skikkelig hotte mdoeller som 6260 og 7270 kom jo sent i kvartalet etter det som var lovet.

6260 skulle komme i 3. kvartal 2004, men kom ikke før i november/desember.

7270 kom jo i februar, men skulle visst komme i 4. kvartal 2004 i følge Nokia.

 

Når det gjelder en så diskutert og poplær modell som 6230i går det som regel litt over relasedatoene når de kommer til Norge.

Lenke til kommentar
har dere ikke lært dere nokias relasespråk?

Bare på noen ikke fullt så omstridte modeller at de holder hva de lover.

Skikkelig hotte mdoeller som 6260 og 7270 kom jo sent i kvartalet etter det som var lovet.

6260 skulle komme i 3. kvartal 2004, men kom ikke før i november/desember.

7270 kom jo i februar, men skulle visst komme i 4. kvartal 2004 i følge Nokia.

 

Selv om andre Nokia-mobiler har blitt forsinket betyr ikke det at 6230i skal bli det... :hrm:

Lenke til kommentar
--

Nå må du slutte å lyve. Forhåpentligvis er folk litt ekstra skeptiske med tanke på datoen.

 

Nokia pleier i de aller fleste tilfeller å være presise. Da snakker jeg om modellene det siste året ca.

 

6260 kom sent i september (altså riktig kvartal).

7270 kom i desember, dog ikke i norge før i januar.

 

Og uansett OM disse to telefonene hadde vært for sene (noe de ikke var), så er det vel neppe noe bevis på at bare få mobiler kommer i tide.

 

Vennligst slutt å lyv.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Greit da...

 

Er det greit om jeg sier at man ikke skal regne med at relasedatoene som er oppført på Nokias sider nødvendigvis gjelder hele verden?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor det er så billig. 3K u/abb er jo drittbillig??

Kjøpte min 6230 ifjor og da kosta det 4500 u/abb og da hadde den netopp kommet ut. Men det er bare positivt at den koster så lite ja :)

Når Nokia kun oppdaterer en eksisterende mobiltelefon syns jeg det er en rett og rimelig pris. Nokia 6230 kostet 3600 u/ab. på mpx da den kom ut i fjor, hadde forsåvidt ikke forventet å betale mer for 6230i, men man vet aldri. Men ble veldig posetivt overasket. 2999.- for 6230i er en fin pris og 6230i blir min neste mobiltelefon, har allerede bestilt den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...