Gå til innhold

Forumets uoffisielle gitar-tråd...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal du kjøpe ny hvis du er fornøyd med den du har? :blink:

Det er som med sko, blir aldri nok ^_^

 

Hvis man er litt dreven har man jo sikkert både behov og nytte, og ikke minst glede, av å ha to instrumenter. Mange som har flere enn to gitarer også, og når man anbefaler merker snakker om ofte om "everyone should have one in their collection". Spiller man Nintendo er det jo litt kjipt å bare spille Mario Kart, sant.

Lenke til kommentar

Sant det Erlend sier her. Og to forskjellige gitarer kan jo også bety to forskjellige bruksomeråder? en gitar spesifisert til en type lyd, og en til en annen..

 

Man har vel en grunn for å kjøpe en gitar. Har personen penger, så ser jeg ingen grunn til at han / hun ikke kan kjøpe så mange gitarer hun / han bare får plass til : p

Lenke til kommentar

Å ha flere gitarer er jo et must. Har tre allerede (to av dem er derimot pensjonerte), og det blir nok minst en til før året er omme, gjerne to (må ha en skikkelig strat og LP). Hadde jeg hatt penger/plass hadde jeg nok fått meg flere forsterkere også.

Det som er så flott med gitarutstyr, er at om man kjøper smart, så kan man selge igjen uten tap, og kanskje til og med tjene litt også.

 

Begynner å bli litt lite plass, så må finne en smart måte å oppbevare dem på.

Noen som har erfaring med å henge gitarer på gipsvegger?

Lenke til kommentar

Tenkt litt på sånne stativer, men har minimalt med golvplass.

Går selvfølgelig an å lage plass, men det beste hadde nok vært å fått dem vekk fra golvet.

Eneste problemet er som sagt at jeg har gipsvegger, og ikke vet om de vil tåle det. "Skråtaket" er derimot i tre, mulig å henge gitarene der på en måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...