Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Skal på festival i og utenfor London snart:

High Voltage:

ZZ Top, Emerson, Lake & Palmer, Heaven & Hell, Foreigner, Gary Moore, Saxon, Opeth, Transatlantic, Marillion, Uriah Heep, mm.

Sonisphere:

Alice Cooper, Rammstein, Iron Maiden, Mötley Crüe, Iggy & The Stooges, Anthrax, Slayer, The Cult, Alice In Chains, Sabaton, mm.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Fått meg billett til Limp Bizkit 27.09 eller hva det var. :fun: Må jo få med seg ungdomsskoleheltene når de først er i landet!

Ellers venter Wacken Open Air i Tyskland om noen uker, gleder meg!

Skrevet

Norway Rock imorra(idag). Skal se hvertfall Bullet for my Valentine, Motörhead og Sebastian Bach. Mulig jeg får meg et par andre band tidligere på dagen å.

Skrevet (endret)

Skal på festival i og utenfor London snart:

High Voltage:

ZZ Top, Emerson, Lake & Palmer, Heaven & Hell, Foreigner, Gary Moore, Saxon, Opeth, Transatlantic, Marillion, Uriah Heep, mm.

Heldiggris!

Endret av Glutar
Skrevet

Liker de ikke så godt selv, men så i en mail fra Rockefeller her om dagen at de skulle spille da. Du burde registrere eposten din i menyen til venstre på Rockefeller's hovedside, så mottar du epost omtrent en gang i uka om nye konserter, konkurranser og forhåndssalg av billetter på utvalgte konserter :)

Skrevet

Ikke dumt, done.

For å få tråden inn på rett løp igjen kan jeg nevne at jeg skal se Hurra Torpedo, Shining, Kelis og Ost & Kjex i kveld. Dessuten ble jeg forelsket i Susanne Sundfør i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...