Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på Wacken, noe som vel må regnes for flere konserter å være.

Ellers skal man på Øyafestivalen. Senere på året blir det en tur til "Metal Rock Festival" på lillehammer, og etter dette igjen blir det Slipknot, Machine Head og Bodom, Tankard, In Flames, Slayer(Mastodon, Amon Amarth, Trivium), Enslaved, Dark Tranquility, Gorgoroth og Nile.

Lenke til kommentar
Iron Maiden på Valle hovin på torsdag. Gleder meg sykt.

 

Samme her. Vet noen helt klart når Maiden går på scenen? Noen har sagt 20.00 til meg, andre 21.00 så er litt confused iforhold til når jeg burde møte opp. Har overhode ikke lyst å se Avenged Sevenfold.

Lenke til kommentar
Iron Maiden på Lerkendal i morgen. Irriterer meg som et lite helvete at de av alle band i verden måtte velge Avenged Sevenfold som oppvarmingsband. Huff, blir en liten time med kraftige blødninger fra ørene før moroa endelig starter.

 

Det er vel ikke Maiden som valgte Avenged Sevenfold som oppvarmingsband. Det var det vel plateselskapet som gjorde.

 

Forøvrig skal jeg også på Maiden på Valle Hovin i kveld. Det blir øya i august også skal jeg nok komme meg på The Unholy Alliance i høst. Om det dukker opp noe mer bra, må jeg selvfølgelig dra på det også.

 

@ Rhoads. Du nevner flere kvalitetsband fra øverste hylle. Hvor er det du skal se alle disse? Er det noen konserter i nærmiljøet jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...