Gå til innhold

Yay! "Raida" nettopp Darnassus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 2 kompiser "raida" nettopp Darnassus(jeg er Troll mage, de er Tauren Warrior og Shaman)! :!: Kjekt å få sett newbie-området til NE ja.

:D:D:D:D

post-172-1110573953_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva er det som er så fryktelig gøy med å "raide" low-lever steder da? Ser på en måte ikke helt poenget.

Hvis du er bekymret for at vi for rundt og slakta lvl5-folk så stemmer nok ikke det.

Vi drap nesten ingen som ikke angrep oss først, eneste var en npc som ble fryktelig aggresiv da jeg gjorde han om til en sau. :whistle:

Det var egentlig mest på grunn av de enorme mengdene XP du får for å utforske nye områder vi tok turen. :roll:

Skrevet
Hvis du er bekymret for at vi for rundt og slakta lvl5-folk så stemmer nok ikke det.

Vi drap nesten ingen som ikke angrep oss først, eneste var en npc som ble fryktelig aggresiv da jeg gjorde han om til en sau. :whistle:

Det var egentlig mest på grunn av de enorme mengdene XP du får for å utforske nye områder vi tok turen. :roll:

Feil.

Dere angrep INGEN som ikke angrep dere.

Darnassus er allied terretory for NE. Dvs at dere ikke kan angripe noen uten at de angriper dere først.

Skrevet
Feil.

Dere angrep INGEN som ikke angrep dere.

Darnassus er allied terretory for NE. Dvs at dere ikke kan angripe noen uten at de angriper dere først.

Jo, combat NPCer angriper samma pokker.

Jeg og resten av guildet jeg er i lekte seg litt her om dagen da vi raida Undercity. Fikk sikkert 30 lvl55 guards på oss etter 20sek :p

Skrevet

Jeg og resten av guildet jeg er i lekte seg litt her om dagen da vi raida Undercity. Fikk sikkert 30 lvl55 guards på oss etter 20sek :p

Det er mye mulig.

Men trodde vi snakket om PvP jeg..

Skrevet
Og hva er det som er så fryktelig gøy med å "raide" low-lever steder da? Ser på en måte ikke helt poenget.

Akkurat nå er det 15+ horde på mount som raider Lakeshire. Det er ikke gøy engang..

Skrevet

Det er mye mulig.

Men trodde vi snakket om PvP jeg..

Nå er nå du faktisk første mann i tråden som i det hele tatt nevner ordet "PvP" her da, i tillegg sier jo trådstarter at det var masse vakter der på lvl55 som drepte han.

Det at det er mange Hordies som angriper Lakeshire er bare morro. De håper vel på at ved å gjøre dette så vil det trekke til seg høyere level players.

Skrevet

Det var faktisk overraskende mange i Darkshore ihvertfall som var pvp-flagga, men det var stort sett lvl25 og nedover, så da var det bare å ta en /taunt og springe videre. Var vel kanskje et par stykker i lvl30+ som fikk juling, men de angrep som oftest først. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...