Gå til innhold

Vi søker medarbeidere, deltidsstilling.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du har jo et poeng i det du sier.

Det er jo viktig at du får med webshops både fra innland og utland slik at det blir mest mulig reelt. Om man kun har en eller to webshops blir det jo ikke så veldig bra, men jeg vet ikke hvor mange webshops som skal være med.

 

Men om det blir få og kun norske blir det jo "håpløst". Så jeg skjønner poenget ditt. Men jeg er veldig for å prøve å få gjennom en slik tjeneste.

Lenke til kommentar

For oss er det vel så viktig å få et miljø rundt brukererfaringer på musikk og film som selve prisguide-delen i tjenesten. Når vi begynner å få tjenesten på plass vil vi sikkert legge til det som er relevant av butikker - også utenlandske.

 

Når det gjelder 3000 kroners grensen er det såvidt jeg vet ikke slik at man aldri får utbetalt hvis man ikke har nådd grensen, hvis noen lurer på det. Hvis man slutter å arbeide i prisguiden vil vi foreta utbetaling uansett hvor stort beløp som er tjent opp.

Lenke til kommentar
Hvordan kan dere "kontrollere" at man virkelig har jobbet, for eksempel, en time? Et visst antall album/info som skal legges inn eller hva?

Vel, det er jo ikke relevant hvor lenge man har jobbet.

 

Dere får selvsagt betalt for jobben, betalingen foregår pr produkt man legger inn, og pr informasjon til produktet.

My bad. :) Lest gjennom posten litt fort første gang.

En ting jeg lurer på. Skal det være en seriøs søknad på linje med vanlige jobbsøknader som sendes inn?

Jan-Erik: Litt vel mye å gjøre for èn person?

Lenke til kommentar

sendte en søknad jeg også, konkurransen blir nok stor men man må jo prøve.

 

hadde vært ypperlig å tjene en slant ved siden av studiene.

 

skrev ikke noe angående min bruker på forumet og slikt. regner med de ikke velger medarbeider etter antall postcounts f.eks. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...