Sau Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Noen som vet hvor man laster ned en mod sånn at man kan spille alle factions. Har så sykt lyst å teste ut Germania
Laughing Madcap Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 vet ikke om noen mod, men når du runder spillet som en av de tre romerske familiene i campaign, vill du kunne spill som Germania. eller utrydd dem på campaign.
Sau Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 har utryddet dem på 4 forskjellige capains får bare gaul og briton
CSSSK Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Google er en fin ting? Søk på all factions mod for eksempel? Da finner blant annet denne siden... BTW, spiller Germania selv nå, er den morsomste nasjonen etter min mening. Et godt tips til å begynne med er å lese hva The Witch-King skriver her (omtrent på midten av sida), kjør blitzkrieg og emigrer til Italia med en gang! Da slipper du trøbbelet med underbefolkede byer og dårlig økonomi. Artig! Lykke til! Endret 7. mars 2005 av CSSSK
Sau Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Takker skulle ønske eg var like smart som deg csssk ^^
brd Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) juks1: last ned R:TR. 2: Gå til: RTW\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt I rome total war mappen din, og legg til de andre nasjonen du vil spille ikkje jusk vinn geramina og begyn på new game og da kan du vere den Endret 8. mars 2005 av izoren
Shicca Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Fra FAQ: Hvordan kan jeg spille med andre folkeslag (factions)? Når du starter spillet, er kun de tre romerske familiene spillbare: - Julii - Scipii - Brutii. Andre folkeslag vil bli spillbare om du utrydder de. Dvs, at du kan slå ut Gallerne, og så starte et nytt spill. Gallerne vil da være spillbare. Om du derimot vinner hele spillet med en av de tre romerske familiene, vil disse folkeslagene være spillbare, uannsett om du har utryddet de eller ikke: - Britons - Carthaginians - Egyptians - Gauls - Germans - Greeks - Parthians - Seleucids I utgangspunktet er disse folkeslagen ikke spillbare i det hele tatt: - Armenians - Dacians - Iberians - Macedonians - Numidians - Pontus - Scythians - SPQR - Thracians - Slaves Du kan selvsagt gjøre noe med dette. gå til: RTW\Data\world\maps\campaign\imperial_campaign\descr_strat.txt Ved å flytte de non-playable factions opp til unlockable, får du spille med de etter du har fullført spillet. Du må derimot ikke flytte slaves(Rebels) opp, da dette medfører CTD (Crash to Desktop). Det anbefales heller ikke å flytte opp S.P.Q.R (Senatus Populusque Quiritum Romanorum; Det romerske senatet). Det virker, men CTD forekommer ganske hyppig.
Sau Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 eg kan ikke finne descr_strat.txt fila så da har eg vel et stort problem? ^^
Shicca Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 eg kan ikke finne descr_strat.txt fila så da har eg vel et stort problem? ^^ Jau, du har et problem, for uten den skal du ikke klare å starte spillet engang. Så om R:TW virker, så finnes fila. Og ja, denne fila er med "vanlig" R:TW, så du trenger ingen form for mods.
CSSSK Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Bare leg den fila du lasta ned i total war mappa di og dobbeltklikk på den du, så ordner det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå