Gå til innhold

NE-hunter, skinning/leather eller mining/engineer?


Anbefalte innlegg

Topic sier det meste, lurer på hva som er best av skinning/leatherworking og mining/engineering for en NE-hunter. Med engineering kan jeg jo lage kuler, men vet ikke hvor mye jeg vil få bruk for det med en NE(kan jeg i det hele tatt bruke guns?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få si at leatherworking er mer enn bare å skaffe seg penger. Du kan blant annet lage pilkoggere som er ekstremt nyttig som hunter (Forutsetter selvfølgelig at du bruker bue) eller ammopose. Du kan også lage leather armor og diverse slike ting. Mener også at hunters ikke kunne bruke mail. Så da er det vel nyttig med skinning/leatherworking.

Lenke til kommentar
Hunters får vel mail på level 40, men på 250+ leatherworking kan man begynne å lage mail armor som er litt mer tilpasset hunters/shamans (begge får mail på 40) med tanke på stat bonuser og slikt.

For det første, leatherworkers kan aldri lage mail armor, dette er helt sikkert.

 

Er selv en ne hunter, jeg selv er mining engineer. Dette er fordi jeg synes det er gøy items og gjør det ikke for penger. Har ikke sett at jeg får noen fordel i pvp, men kanskje jeg ikke bruker engineer items veldig ofte (bombs, granedes etc.).

 

Det at skinning/leatherworking får inn så mye penger er vel ikke helt rett, greit at du tjener på det, men det finnes bedre combos for moneymaking. Jeg var skinning/herb før jeg ble miner/engineer, dette tjener du gryn på :thumbup: , selg det overpriced på AH så går alt bra, pengene kommer stødig inn, det eneste du må tenke på er om postkassa blir full av penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...