Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nødvendig å hyle :roll: Fikk også den, og var for nyskjerrig til å ikke åpne den. Vel, måtte sitte en stund og forklare div msn-folk hva det var, og at de ikke skulle trykke på den. Får ta en virusscan snart.

 

Edit: la til litt

Endret av Josten
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned cute.pif og skulle se om det var dos kommandoer. Så jeg gjorde den om til cute.txt, og dobbeltklikket på den. Da åpnet det seg masse msn vinduer som fort ble lukket. Nå har det lagt seg en mappe som heter ISTsvc i programfiler. Prøvde å slette denne mappen(og exe filen inni), men da kommer det opp beskjed som sier filen er i bruk av et annet progam. Jeg avsluttet alle program, inkludert explorer.exe og startet cmd og prøvde å slette den derfra. Uten hell. Noen som vet hvordan man blir kvitt dette?

Lenke til kommentar
hvordan fjerner man dette svineriet da?

GÅ OG GRAV DEG A, DIN FEIL AT DU ÅPNET EN EXECTUABLE FIL FRA EN UKJENT SIDE. DERSOM DU VIL FJERNE PRØV Å STARTE FRA WINDOWS CDEN. SKRIV FORMAT C: /Q

haha @ Maranai :lol: owned er det jo.

Den greia logger deg av nettet og sender den linken til alle andre på msn. mer vet jeg ikke men sikkert irriterende. Den het Bropia eller noe. Har vært pause nå men den har kommet tilbake ser det ut som.

 

__

EDIT: les denne http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=379105

Endret av Fur
Lenke til kommentar
Jeg lastet ned cute.pif og skulle se om det var dos kommandoer. Så jeg gjorde den om til cute.txt, og dobbeltklikket på den. Da åpnet det seg masse msn vinduer som fort ble lukket. Nå har det lagt seg en mappe som heter ISTsvc i programfiler. Prøvde å slette denne mappen(og exe filen inni), men da kommer det opp beskjed som sier filen er i bruk av et annet progam. Jeg avsluttet alle program, inkludert explorer.exe og startet cmd og prøvde å slette den derfra. Uten hell. Noen som vet hvordan man blir kvitt dette?

Hmm, jeg fikk ikke noen sånn mappe. Men jeg tror jeg fikk lukket programmet via task manager før det ble ferdig.

Lenke til kommentar

ja riktig ...

 

 

 

men har prøvd å søke på google etter det men det er ikke noe info.. seff på systematench osv... scanner pcen me av nå men tviler på at den finner fila.. men den åpnet seg i mosilla først.. å jeg har ikke valgt å kjøre fila ennu..

 

kan være jeg er safe.. men kan noen komme med en guid til removal...

Lenke til kommentar
hvordan fjerner man dette svineriet da?

GÅ OG GRAV DEG A, DIN FEIL AT DU ÅPNET EN EXECTUABLE FIL FRA EN UKJENT SIDE. DERSOM DU VIL FJERNE PRØV Å STARTE FRA WINDOWS CDEN. SKRIV FORMAT C: /Q

Det skjer vel ikke noe om en bare laster den ned, men en får problemer hvis en trykker på denne filen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...