Sigurdn Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dere er tragiske. Det fins mer i verden, enn WOW. 7881432[/snapback] Hvilken planet kommer du ifra? Sitter å sover på jobben nå..fordi det ble en litt lang natt^^ Neida.. :!: eller..
vyrez Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 ja, anser meg i grunn som "avhengi" til en viss grad. har jeg ikke noe annet å gjøre så spiller jeg... men igjenn så hadde jeg ikke hatt wow hadde jeg kommet til å sitte å spille et annet spill. men tar meg smått i å spille til litt langt på kveld, forde om jeg vet jeg må opp tidlig morran etter for å dra på jobb. begynte å spille dette spillet 12.november å har payed time : 8Dager 3Timer. men nå har ikke gått inn for å slutte å spille heller da, har hatt en "pause" de siste dagene, så siden lørdag har jeg kun spilt i 1 time... (må inn smått å sjekke hva som skjer ) men summa sumarium, ja er vell igrunn blitt litt avhengi :/
Duddelmus Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dere er tragiske. Det fins mer i verden, enn WOW. 7881432[/snapback] Tror jeg skal bli like kul som deg.. *logge inn på et fotballforum og skrive: "Dere er tragiske. Det finns mer i verden, enn foppall!" Nå kjenner jeg bedreviterstatusen min høynet seg med 100%...
Sigurdn Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nå kjenner jeg bedreviterstatusen min høynet seg med 100%... 7881889[/snapback] /cheer Ingen grunn til å henge ut de som ikke har fått med seg at WoW er kulere enn å sitte å slenge dritt på forum
CombatPsycho Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) *snip* 7881502[/snapback] Har man slike interreser som World of Warcraft, vil man jo gjerne diskutere om det. Men ja, det bør finnes grenser Jeg spiller wow selv, har fått dårligere karakterer på skolen, om det er på grunn av WoW vet jeg sannelig ikke(nye lærere kan jo vært årsaken ), har alltid vært litt lat når det gjelder innleveringer og lekser(bruker som regel slå til når det er prøver ) Når jeg drev med hardcore raiding, ville jeg heller skaffe tier epics istedet for å dra med venner på byen Glad jeg har en viss kontroll selv når det gjelder det sosiale, men jeg synes det er bedre å sitte foran pcn med Wow og ventrilo, enn å sitte på stua å se tv, alene. Endret 6. februar 2007 av Eclipse2k
PcT Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 WoW kan ikke gjøre deg avhenging, men du kan bli "hekta" på det, akkurat det samma som når et par folk i klassen for 7 år siden ble kalt "Tv slaver" siden de satt og så på TV hele dagen. Var de avhengige? Nei.
CombatPsycho Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kan heller si at jeg er avhengig av PCn. Jeg klarer meg lett uten en data i feks en hel sommer,men det har blitt som en vane til meg å slå på pcn så fort jeg kommer hjem/våkner. Og ja, der sitter jeg lenge Vet dette ikke bare gjelder meg, det er ikke for at vi har nødt, men vi har rett og slett lyst til å bruke tid foran pcn.
Sigurdn Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Vet dette ikke bare gjelder meg, det er ikke for at vi har nødt, men vi har rett og slett lyst til å bruke tid foran pcn. 7882019[/snapback] /vouch Det er jo ikke sånn at man blir beroliget av en slags PC stråling Hadde vært gøy da..men anyway
Xpm Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Spiller man MMORPG, spiller man for det meste for å spille. Logikk? Man er ikke bare avhengig av World of Warcraft. Jeg sluttet med det veldig lett etter to figurer level 65, men jeg spiller jo spill fortsatt. Jeg er spilleavhengig. World of Warcraft har ikke en dritt å si. Det var et morsomt spill så lenge det varte og jeg gidder ikke spille når det ikke er gøy. Men som sagt er jeg spilleavhengig. Er det et spill jeg ikke blir helt totalt utmattet av, spiller jeg likevel forbi grensen av "moro". Det dere gjør er å generalisere spilleavhengighet til ett eneste spill. Det har ingenting å si om det spillet. Jeg spilte tonnevis av Final Fantasy XI Online før World of Warcraft, og det er like avhengighetsdannende, hvis ikke mer enn "WoW". En ting var at det tok mye lengre tid å skaffe ting i "FFXI" enn i "WoW". For å være ærlig har ikke World of Warcraft-spillere en eneste idè om hvor lett de har det. Spill for å ha det gøy. Jeg anbefaler å bare slutte "WoW" hvis det ikke er gøy lenger. Endret 6. februar 2007 av Xpm
Looper87 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dere er tragiske. Det fins mer i verden, enn WOW. 7881432[/snapback] Tror jeg skal bli like kul som deg.. *logge inn på et fotballforum og skrive: "Dere er tragiske. Det finns mer i verden, enn foppall!" Nå kjenner jeg bedreviterstatusen min høynet seg med 100%... 7881889[/snapback] Jeg er ingen bedreviter. Jeg kan bruke titalls timer på et spill selv, men jeg dedikerer ikke 5 timer hver dag til å spille WOW og drite i hele omverdenen på grunn av at jeg vil spille WOW (slik det har blitt uttrykk for i denne tråden). Om det gjør at jeg eller andre syntes det er en tragisk måte å leve på, da er vi ikke bedrevitere, men vi skal vel få lov til å uttrykke meningen om en sak vi syntes krysser grensen til hva som er sunn fornuft? Og nei, det handler ikke om at jeg eller andre skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt, men hva med å faktisk gi det en tanke?
Tmz Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har blitt endel spilling idet siste, pga kamerater. På dagstider er jeg ute, pleier og komme hjem i 11 tiden, bor fortsatt hjemme så kan ikke være så lenge ute jeg vil på hverdager. Da pleier det og bli endel spilling utover kvelden, gjerne til 12-1 tiden, enda lenger hvis jeg starter seinere på skolen dagen etter. Det har blitt en lei uvane, da jeg er somregel drittrøtt om morningen, og slik som idag, da jeg våknet klokka 12 Blitt endel fravær pga det, har nå 13 timer fravær fra skolen, noe jeg synes er veldig dumt med tanke på at jeg må få lærlingplass. Så jeg tror jeg må slutte med denne kveldsspillingen.
EspenFe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har blitt endel spilling idet siste, pga kamerater. På dagstider er jeg ute, pleier og komme hjem i 11 tiden, bor fortsatt hjemme så kan ikke være så lenge ute jeg vil på hverdager. Da pleier det og bli endel spilling utover kvelden, gjerne til 12-1 tiden, enda lenger hvis jeg starter seinere på skolen dagen etter. Det har blitt en lei uvane, da jeg er somregel drittrøtt om morningen, og slik som idag, da jeg våknet klokka 12 Blitt endel fravær pga det, har nå 13 timer fravær fra skolen, noe jeg synes er veldig dumt med tanke på at jeg må få lærlingplass. Så jeg tror jeg må slutte med denne kveldsspillingen. 7883302[/snapback] Synes ikke WoW var så avhengig. Spilte det i bare 3 måneder.Og tilsammen hadde jeg hadde 3 dager play time. Trur jeg satt 2 dager forran pc da jeg fikk det. Det var veldig morsom og lærerikt med alt engelsken å sånn. Det er hvertfall ikke et dårlig spill !
CombatPsycho Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Dere er tragiske. Det fins mer i verden, enn WOW. 7881432[/snapback] Så klart vet vi da det, men folk velger å bruke FRITIDEN til å spille spill som world of warcraft. Tenker du slik er du like tragisk om du velger selv å ta bilder i fritiden. Mer sunt er det, men alle har ikke samme interreser.
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Har blitt endel spilling idet siste, pga kamerater. På dagstider er jeg ute, pleier og komme hjem i 11 tiden, bor fortsatt hjemme så kan ikke være så lenge ute jeg vil på hverdager. Da pleier det og bli endel spilling utover kvelden, gjerne til 12-1 tiden, enda lenger hvis jeg starter seinere på skolen dagen etter. Det har blitt en lei uvane, da jeg er somregel drittrøtt om morningen, og slik som idag, da jeg våknet klokka 12 Blitt endel fravær pga det, har nå 13 timer fravær fra skolen, noe jeg synes er veldig dumt med tanke på at jeg må få lærlingplass. Så jeg tror jeg må slutte med denne kveldsspillingen. 7883302[/snapback] gammal er du egentlig? Boogieman,06/02-2007 : 08:56]Tror jeg skal bli like kul som deg.. *logge inn på et fotballforum og skrive: "Dere er tragiske. Det finns mer i verden, enn foppall!" Nå kjenner jeg bedreviterstatusen min høynet seg med 100%... 7881889[/snapback] ja, helt til vi så navnet på Roguen din.. for å ikke snakke om priesten din Dere er tragiske. Det fins mer i verden, enn WOW. 7881432[/snapback] Awww... har du ikke noe å gjøre halv 3 på nattan... tok mamma fra kredit kortet ditt så du ikke kan spille no mer? dakar... seriøst gå å troll et annet sted Endret 6. februar 2007 av Darkey
Tmz Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har blitt endel spilling idet siste, pga kamerater. På dagstider er jeg ute, pleier og komme hjem i 11 tiden, bor fortsatt hjemme så kan ikke være så lenge ute jeg vil på hverdager. Da pleier det og bli endel spilling utover kvelden, gjerne til 12-1 tiden, enda lenger hvis jeg starter seinere på skolen dagen etter. Det har blitt en lei uvane, da jeg er somregel drittrøtt om morningen, og slik som idag, da jeg våknet klokka 12 Blitt endel fravær pga det, har nå 13 timer fravær fra skolen, noe jeg synes er veldig dumt med tanke på at jeg må få lærlingplass. Så jeg tror jeg må slutte med denne kveldsspillingen. 7883302[/snapback] gammal er du egentlig? Hva i huleste har det med saken å gjøre?
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) nei div kommentarer tidligere osv som for meg har fått meg til å virke som om du ikke var en dag over 16.. så leste jeg det med fravær å da tenker jeg meg at du går på vidregående men samma det.. Endret 6. februar 2007 av Darkey
Bear^ Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Litt morsomt lesing her, blant annet de som synes det er "tragisk" at folk spiller WoW. Hvor "tragisk" er det vel ikke når 22 voksene mannfolk springer etter en lærkule i 90 minutter og oppfører seg som noen drittunger? Legger seg ned på banene med en hand over kneet og gråter, og når de ser at de ikke får straffe røyser de seg opp, tørker krokodilletårene og springer videre. Og supporterne som sitter rundt og ser på og hyler som noen stukkene griser når kula havner i mål, eller banker de andre supporterne til det motsatte laget vis laget deres taper. Er ikke det tragisk? Neida, det er jo fotball. Jeg, avhengig av WoW? Jeg er interesert i spill, liker å spille, liker å utforske andre spill, derfor soleklart at jeg dykker ned i WoW og, på lik linje som jeg dykker ned i Splinter cell og Neverwinter Nights. Avhengig? Nei. Interesert? Ja. Noen gang latt det gå utover mitt sosiale liv? Nei. Selv om jeg har vært gamer i snart 16 år (er 23) så har det aldri gått utover mitt sosiale liv.
JKJK Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har man slike interreser som World of Warcraft, vil man jo gjerne diskutere om det. Men ja, det bør finnes grenser Jeg spiller wow selv, har fått dårligere karakterer på skolen, om det er på grunn av WoW vet jeg sannelig ikke(nye lærere kan jo vært årsaken ), har alltid vært litt lat når det gjelder innleveringer og lekser(bruker som regel slå til når det er prøver ) Når jeg drev med hardcore raiding, ville jeg heller skaffe tier epics istedet for å dra med venner på byen Glad jeg har en viss kontroll selv når det gjelder det sosiale, men jeg synes det er bedre å sitte foran pcn med Wow og ventrilo, enn å sitte på stua å se tv, alene. 7881958[/snapback] Ja jøss, jeg sier ikke at man ikke skal få diskutere og legge fram interessen sin for andre! Jeg synes selv også at WOW kan være interessant å diskutere til en viss grad, og i små doser. Men alt har sin tid og sted. Men tilfellet jeg skrev om hadde mistet alt perspektiv og hadde "ingen sosiale knagger å henge ting på" annet enn wow. Så uansett hva man måtte nevne for personen så svarte han med ett eller annet som hadde med wow å gjøre. Og da blir det ganske ille! Se for deg følgende samtale: Hvor var du på ferie i sommer? "Jeg og noen kompiser tok en flytur til iron forge sammen hvor vi campet i 2 døgn" .... osv
DirtyBit Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Dette blir min første sommeren jeg ikke sitter hjemme med kompiser å spiller WoW/MMO`s på lan blasted! jaja blir værtfall syden for første gang å teste ossen det er å fly for første gang av en alder av 21 Endret 6. februar 2007 av Darkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå