daffyd Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hvor kjøper man HL2 til best pris? Ser at Elkjøp sin web-shop har det til 299,- ... Men hva koster det i f.eks. elkjøp på storo? Ellers har jeg sansen for gamezone.no, men de er ikke billigst her. Tar 369,- for det... Hva koster frakt o.l. fra elkjøp sin web-shop? (Boikotter egentlig Elkjøp, men er de billigst, så er de billigst... )
ttt Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 http://www.spillpriser.no/Result3.aspx?SS=...&IID=3354&CID=0
daffyd Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 tusen takk!!! Fant forresten ut at porto fra elkjøp sin webshop er 19,- ... Men gamesmix ligger jo suverent i pris, da! Må undersøke
noseh Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg bestilte HL2 fra elkjip igår.. tok en sjekk på gamesmix, og fant ut at jeg hadde spart 20 kr på å kjøpe derifra. spillet er i utgangspunktet billigere på gamesmix, men det er dyrere frakt (det var iallefall tilfelle for meg)
daffyd Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Den STORE fordelen med gamesmix (i mine øyne) er at da kan jeg fortsette å boikotte elkjip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå