runeoslo Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Er Silvermoon realm en ikke på plass ennå? Kommer meg ikke inn....?
runeoslo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 les her du. Joda, men kl er over 15.00 nå........
chokke Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 ja, men de er ikke 100% nøyaktig heller, de tar vel kanskje en og en server?
runeoslo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 ja, men de er ikke 100% nøyaktig heller, de tar vel kanskje en og en server? ok.....bare å smøre seg med tolmodighet da.....
Cyrus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 ta deg en vellfortjent fredagspils, det skal jeg /Cyrus
runeoslo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 ta deg en vellfortjent fredagspils, det skal jeg /Cyrus Skål.! Blir noe whisky og en tur på byen,må jo være litt sosial å,lett å bli hekta på detta spillet.....kanskje like greit sørvern er nede til etter helga, haha
Con Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Kan bare være nede hele helgen for min del... Skal drikke med damen i dag På jobb i morgen tidlig, og på fest etter det! Men på søndag derimot kunne jeg trengt det for å pleie fyllasjuken....
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jøje meg, da. Det er vedlikehold-dag i dag, og det står på innloggings-skjermen at det kommer til å ta sånn ca. så og så lenge. Er ikke serveren "din" oppe ennå, så har det antageligvis noe med dette vedlikeholdet. *Ser for seg at alle WoW-nerder lager "Blabla er NEDE?! OH NOES!"-tråder hver eneste fredag*
Anbefalte innlegg