Gå til innhold

Rammstein kabinett - Update 27.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for kommentarene :w00t:

 

Av hardware så må jeg bestille noe nytt. Hadde komplett oppsett, men så er prosessoren død :cry: . Så må bestille ny prosessor, og velger da også å oppgradere Hk'et siden det ikke var spessielt bra. Siden jeg kjøpte meg nytt skjermkort for ikke så veldig lenge siden(AGP), og må ha nytt Hk, skal jeg kanskje bytte det inn i et PCI-Express kort, men det kommer da ann på hovedkortet..

 

Trolig hardware:

MSI GeForce 6600GT[kjøpt inn]

Maxtor DiamondMax 10 200GB[kjøpt inn]

prosessor og hovedkort avhenger av penger, så er ikke helt sikker på hvilke jeg skal ha, men noen gode kandidater er:

MSI K8N NEO2 Platinum

Epox EP-9NPA+ Ultra

AMD Athlon 64 3500+

AMD Athlon 64 3200+

 

Hadde bursdag 4. april, så da ble det litt penger i kassa, og til neste uke skal jeg søke om jobb ;)

 

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Nå er det på tide med en update her!! :D

Update kommer ikke før i kveld, fordi kameraten min har kameraet, og han kommer ikke hjem før i 22 tiden. Så dere får være tolmodide ;) . Det har skjedd lite i det siste pga. mye prøver, og at tentamnene har begynnt. Hadde norsk teantamen idag, og fikk da ikke dratt og hjulpet til med kabbinettet :( , og på torsdag skulle jeg også ha vært og hjulpet til, men da er det selvfølgelig tysk tentamen :hrm: .

 

Update fra fredag :whistle: :

Ble ikke gjort mye, pga. at jeg ikke var der fikk være der(ikke studie timer på fredag)... nå er hvertfall alle dele utenom "R"en sveisett sammen :D

 

edit: beklager hvis det er mye skrive feil, men orker ikke tenke mer norsk idag.

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Beklager, men det blir ingen update før på torsdag. Kameraten min er sløv at det burde ikke vært lov :p . Det skjer ikke så mye når jeg ikke er der og hjelper til, for da er det ingen som pusher han til å jobbe + at det er mange ting som han ikke vil gjøre uten at han vet at jeg syntes det er bra. Så de siste 2 dagene jeg ikke har vært der, har han bare sveiset sammen de to siste store delene på kabbinettet. Siden jeg skal ha tentamen på torsdag får jeg selvfølgelig ikke kommet da heller(med mindre jeg blir veldig fort ferdig). På torsdag, så skal kameraten min avlive bikkja :cry: , så det er ikke sikkert det blir gjort noe særlig på torsdag eller fredag. Hvis det i det heletatt skjer noe som helst...

Satser på at han tar noen bilder på torsdag som jeg kan legge ut.

 

Edit: Han har også pusset bort det overflødige sveise "tråden"

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har bestemt meg for hardwaren jeg skal ha i pc'en.

Det blir da:

 

MSI Geforce 6600GT

Maxtor Diamondmax 10 200GB

AMD Athlon 64 3200+ ''Winchester''

MSI K8N NEO2 Platinum

 

vet ikke om jeg skal ha cd rom, eller brenner. Det får ihvertfall vente en stund før jeg får penger..

 

Mangler nå bare noen hundre kroner, så skal hardwaren bestilles :D . hvis jeg skulle kjøpt meg 3500+ istedenfor 3200+ så måtte jeg ha ventet en stund for å kunne kjøpe det, og jeg vil gjerne ha en ny pc snart. Jeg skal også sende mopeden på verksted for å fikse noen greier, så trenger litt penger til det og :hrm:

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Synd med bikkja :sad:

Hvorfor skal du ha CD-rom/brenner, og ikke DVD-spiller/brenner? KOster jo (nesten) like mye for DVD-leser, som CD-leser/brenner.

Det er ett fett, kjøper heller dvdrom/dvd brenner hvis jeg hra råd til det, men vet ikke om jeg skal ha noe cdrom i pc'en i det heletatt...

 

glemte det, men har også et netverkskort som skal inn i pc'en, tror ikke det er helt det samme, det jeg har er 4gb..

SMC EZ Card PCI 1000BaseT Gigabit ethernet, 32bit en kamerat har gigabit router :D

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...