Con Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 godt å høre..flørting er kult det. Enten så lenge dama aldri får vite noe. Eller som meg og dama gjorde når vi var litt yngre....hun satt å flørtet med menn på nettet mens jeg satt bak og så på! Men da så jeg alt hun skrev liksom...og hva dem skrev Synest det er helt OK jeg og. Så lenge jeg får vite hva de skriver.
djorgen Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Heheh.. En av de morsomste trådene her på lenge... Men jeg tipper detta problemet vil bli mer og mer vanlig framover. MMORPGs som WoW tar av, og kjønnsforskjellene blir visket ut. Er alltids noen som finner kjærlighet "in-game" .. Ikke for å skremme trådstarter altså!
duda Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det er vel når de er hemmelige og sitter og fniser at det er noe å bekymre seg over. Når vi vet hva de skriver så føler vi oss trygge og så vet vi hva de gjør. Irritabelt er det når de fniser og skal holde noe hemmelig og vi ikke får vite noe.
HrSteen Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Irritabelt er det når de fniser og skal holde noe hemmelig og vi ikke får vite noe. Det er kanskje ofte en del av poenget? Virke hemmelighetsfull og skape nysgjerrighet. (men man bør vel avsløre spøken etter en viss stund)
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hva med å legge inn en keylogger hvis du lurer på hva de prater om? Hvis det er din pc dama di spiller på Da bør man oppsøke professjonell hjelp, fortrinnsvis psykiater. Tillit? Let i fremmedordbok
Zardoz Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hva med å legge inn en keylogger hvis du lurer på hva de prater om? Hvis det er din pc dama di spiller på Det tenker jeg blir det samme som å lytte til en telefonsamtale, og jeg lurer på hvor populært det blir for damen hvis hun finner ut av det Ikke engang sikkert svenskeduden vet at hun har en fyr. Det kan føles lettende å øse ut av sin aggresjon mot en teit svenske, men det er jo faktisk dama di som går ut over sine grenser her. Løsningen ligger mye i hvordan _du_ kommer til å takle dette, ikke at du skal banke svensken. Da får du sikkert dama mot deg også. Foreslår at du 1) tar det direkte opp med henne (på en moden måte) at du synes det er sårende at hun driver og flørter med en annen, eller/og 2) finner på noe helt annet og gir henne masse (hyggelig) oppmerksomhet Ellers var det veldig underholdende lesning
Con Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Hva med å legge inn en keylogger hvis du lurer på hva de prater om? Hvis det er din pc dama di spiller på Da bør man oppsøke professjonell hjelp, fortrinnsvis psykiater. Tillit? Let i fremmedordbok Vet jeg har litt problemer med å stole på damer... Har 2 ekser som var utro mot meg etter en "uskyldig" flørt via tekstmeldinger og/eller via nettet! Men vi har snakket masse sammen nå! Og bestemt oss for å leve LITT mer i den "virkelige verden! Hanky-panky smaker bedre i RL!
SkyMarshall Arts Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ahehahe - ja du får unnskylde meg. Men hvis kvinnfolket ditt finner på noe snusk etter å ha møtt en "alve-svenske" gjennom WoW - da hadde dere ikke mye sammen å gjøre i utgangspunktet. Dessuten, så er det ikke mye annet du kan gjøre enn å si at det plager deg og at hun får slutte med det. Vil hun ikke det, så får du bare leve med det. Eventuelt bytt til Horde, og gjør det til et daglig gjøre mål og konstant følge etter ham wherever he goes og sørge for at spillopplevelsen hans blir 100% gank og irritasjon! ELLER - finn deg en human mage-jente du selv kan sitte å flire og være tåpelig med hemlighetsfullt borti kroken din, gjerne på Ventrilo med headset, blir hun ikke sjalu da - så går det antagelig opp for deg akkurat hvor tåpelig du faktisk er i utgangspunktet. Good luck!
jh_ Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 hehe, mange gode tips her For å være seriøs; om jeg hadde vært i dine sko så ville jeg gjort akkuratt det samme mot hun, som hun gjør mot deg. Når/hvis hun skulle reagere på det, så kan du si at hun gjør akkuratt det samme, da er det mye lettere og få henne til å forstå ditt problem. Om du bare hadde sagt til henne at du var litt sjalu på han svenske alven, så tror jeg hun ville ledd av deg, forståelig nok.
Con Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Hehehe Nå er jeg som sagt i Auberdine da, så er sammen med henne og gjør quests nå! Og alvegutten er dumpet! Jeg ba han stikke av! Men han og ett par andre grouper med oss når vi skal gjøre vanskelige quests. Funker helt fint nå! Blir bare veldig lett sjalu...
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg synes oppriktig _synd_ på dama di. Vingeklippe et annet menneske pga din egen usikkerhet er latterlig og nedverdigende.
apoxdigital Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg kan starte en human chick character på din server og dilte etter deg naken og flørte / lapdance etcetc..
Atomic Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 lol... en av de beste trådene på en stund.. Kødd, eller bare utrolig nerd, hvem vet? "Jeg er sjalu på dama mi fordi ho så på nettsiden til fyr som har bedre pc enn meg, så stoler jeg ikke så mye dama, kan jo være ho reiser til sverige og treffer han"
darkness| Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Haha.. Alve-svenske.. Jeg skjønner at man kan bli sjalu, men finner det utrolig komisk at dere betegner fyren som "alve-svensken". Bra ting ordnet seg i hvert fall, da. Til og med uten keylogger
Vt-iversen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg forstår trådstarters problem veldig godt! Hvis dama di gir en annen type Haugevis med oppmerksomhet, er det faktisk et godt tegn at du blir sjalu, enten det er på data'en eller irl. Det betyr at fortsatt er glad i henne. Alle som stiller seg uforstående til sjalusien Con har på "alve-svensken", har kanskje ikke helt fått med seg poenget. Pussig problem kanskje, ja. Men ingen grunn til å håne ham fordet.
Con Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Jeg forstår trådstarters problem veldig godt! Hvis dama di gir en annen type Haugevis med oppmerksomhet, er det faktisk et godt tegn at du blir sjalu, enten det er på data'en eller irl. Det betyr at fortsatt er glad i henne.Alle som stiller seg uforstående til sjalusien Con har på "alve-svensken", har kanskje ikke helt fått med seg poenget. Pussig problem kanskje, ja. Men ingen grunn til å håne ham fordet. Takk for det. Og til dere som "håner" les inleggene mine før dere begynner å kødde da... Jeg har faktisk hvert sammen med dame som har hvert utro etter en "uskyldig" chat via sms, msn...osv.. At han er svensk betyr lite. Bor mange svensker her i landet. Og var jo dessuten ikke helt sikker på om hun snakket sant siden jeg ikke fikk se hva de skrev. Pluss at jeg hørte all fnisingen og latteren hele tiden... Men uansett: Takk for støtten og latteren folkens. Har fått mange gode tips nå. Men klarte faktisk å ordne det selv. "the old fassjon way" ja, tro det eller ei... Vi snakket sammen UTEN msn. Face to face faktisk (det anbefales på det varmeste )
Krims Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg må bare si at denne tråden er den morsomste jeg har lest på lenge...No offence, Con! Synes du gjorde akkurat det riktige, å si det face2face er det aller beste
Den Polse Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Ja, litt festlig å lese Godt å høre at det ordna seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå