Gå til innhold

Drapstruet Telenor etter dårlig service


Anbefalte innlegg

"Ha ei jævlig gledelig jul, for meg kan dere like gjerne dø. Skal lage et sant helvete for dere, hvor ikke Tormod Hermansen eller noen av de andre lakeiene kan føle seg trygge. Jeg skal personlig dra opp til Fornebu og drepe en for en hvis dere ikke får fingeren ut snart og ordner det jævla problemet"

 

Ville ikke hisset på meg denne karen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tipper han er en kvisete tynn fjortisdrittunge som ikke kunne drept en kattunge med bare nevene engang. Man blir gjerne noen vektklasser større på nettet. Stor i kjeften, rask å springe.

Jeg tipper at du dreper kattunger bare for gøy... :whistle:

 

Man er rimelig syk hvis man drapstruer noen pga. dårlig service da!

Lenke til kommentar
Jeg tipper han er en kvisete tynn fjortisdrittunge som ikke kunne drept en kattunge med bare nevene engang. Man blir gjerne noen vektklasser større på nettet. Stor i kjeften, rask å springe.

Jeg tipper at du dreper kattunger bare for gøy... :whistle:

 

Man er rimelig syk hvis man drapstruer noen pga. dårlig service da!

Vel, vi snakker faktisk om Telenor her :yes: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

En ting jeg syntes er litt teit er faktisk att folk skal klage over Telenor!

Dem en norges største på sitt felt og har utrolig mye bra og stabile tjenester!

 

En ting er kunde service! Kan nok være mange dårlige arbeidere der! Men, kundeservice er nok heller ikke den morsomste jobben! "Hei du.. jeg har ikke internet jeg.. offor ikke det a? kan du fikkse det? veit du hva som er feil? Når får jeg internet a?" Så ender det hele med att idioten ikke har skrudd på adsl modemet sitt :p

 

De gangene jeg har ringt kundeservice har jeg fått god hjelp! Så jeg er veldig fornøyd med Telenor! Dette er da på ISDN om MOBIL! Ikke ADSL... men, uansett :)

 

EDIT: Folk som kommer med drapstrusler mot Telenor har sikkert en del støre problemer og tenke på en om han kommer på internett eller ei :p

 

Kan jo også legge til att jeg ikke jobber eller har noe som helst med Telenor og gjøre uten om og være kunde :p hehe.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Jeg skjønner han meget godt. Hadde problemer for lenge siden.

 

Satt i tilsammen 2 måneder uten internett. Teknikerer hadde vært her, men de skjønte faktisk ikke hva som var galt. Inkompetente tullinger.. Hvorfor har de lov til å tilby internett i Norge? Finnes det ingen regler der?

 

Riktignok UPC da..

Lenke til kommentar

Dette er ikke så ukjent for oss som jobber på 05000 Internett Kundeservice... har selv fått høre at kunden skulle "komme ned og ta meg" om det ikke ble årning på problemet sporenstreks. Flere av Telavies (tidligere Bravida) montører har ikke lov til å dra ut til enkelte kunder uten forsterkninger. Sjefen min blir ofte oppringt av rabiate kunder hjemme, gjerne på morgenkvisten. Osv osv osv.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner han meget godt. Hadde problemer for lenge siden.

 

Satt i tilsammen 2 måneder uten internett. Teknikerer hadde vært her, men de skjønte faktisk ikke hva som var galt. Inkompetente tullinger.. Hvorfor har de lov til å tilby internett i Norge? Finnes det ingen regler der?

 

Riktignok UPC da..

UPC er mye værre enn Telenor... Ingen av de som jobber der kan en dritt! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...