Gå til innhold

Drapstruet Telenor etter dårlig service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo latterlig at han faktisk blir dømt da. De må jo skjønne at fyren bare blåste ut litt. Og ingen bør vel tvile et sekund på at akkurat DET var høyst berettiget når vi snakker om Telenor. For noen grinete telesopere som anmelder sånt. Sant som det sies her; det er Telenor som forlengst burde vært anmeldt. Og i den anledning er jo de ikke på noen måte tjent med en så lav terskel til å anmelde som de utviser her... :whistle:

Lenke til kommentar
Er jo latterlig at han faktisk blir dømt da. De må jo skjønne at fyren bare blåste ut litt. Og ingen bør vel tvile et sekund på at akkurat DET var høyst berettiget når vi snakker om Telenor. For noen grinete telesopere som anmelder sånt. Sant som det sies her; det er Telenor som forlengst burde vært anmeldt. Og i den anledning er jo de ikke på noen måte tjent med en så lav terskel til å anmelde som de utviser her... :whistle:

Ser INGENTING latterlig i dette og synest faktisk det er bra at han fikk straff uansett om han mente det eller ei. Å påstå at det er fortjent fordi det er Telenor blir enda mer bak mål, skal det være lov å true alle på livet som gjør det bra og som en ikke liker :nei:

At det blir reagert synest jeg faktisk er bra,da dette forhåpentligvis får andre til å tenke seg om, for en er like annsvarlig for trusler eller andre utsagn på nettet som om det var et brev eller sagt direkte :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg tipper han er en kvisete tynn fjortisdrittunge som ikke kunne drept en kattunge med bare nevene engang. Man blir gjerne noen vektklasser større på nettet. Stor i kjeften, rask å springe.

Jeg tipper at du dreper kattunger bare for gøy... :whistle:

 

Man er rimelig syk hvis man drapstruer noen pga. dårlig service da!

Vel, vi snakker faktisk om Telenor her :yes: .

Telenor sin service når det gjelder hjemmehjelp er ikke så gal da... Når internetten min klikka ringte jeg dem og en time senere var de med huset mitt og fiksa problemet

Lenke til kommentar

jeg kan forstå at mannen blir gal, hvis telenor er det eneste valget, og man ikke får det man har betalt for i over et år, da, da blir man jævla forbanna, telenor skal bare være glad det ikke er en nordlending..

 

og ang. disse fjortiss gutta som er stor i kjeften, jeg kjenner en, og jeg regner med det er for de andre som det er med han, de er rett og slett dum, og dette er seriøst, jeg kjenner et enda værre eksempel, riktignokk ikke stor i kjeften her, men måtte bare gi opp å prøve å forklare han at det gikk an å redigere hastigheten på en innspilt fim senere på data...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, jeg har veldig lite positivt å si om telenor, men kundeservice`n er vel telenor sin beste side, og eneste positive side. Men har også hørt mangen skrekk eksempel, på folk som har bestilt telenor adsl 5-6 ganger, men ikke fått osv. Problemet i telenor er jo først og fremst høyere opp i systemet, hungeren etter profitt kjenner ingen grenser på fornebu. Uansett, på en dårlig dag hadde jeg kanskje kunne sagt det samme. Syns den straffa var ganske hard, bruker man hue så skjønner man sannsynligvis at personen bare sa det for å få fortgang på sakene. Jeg har selv jobbet som telefon selger, og der var drapstrusler nesten dagligdags, man tenkte nesten ikke over det. Man tok det med godt humør og sa for eks. noe sånn som; Jaha, men jeg hvet hvor du bor, du hvet derimot ikke hvor jeg bor. osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...