Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det feil i timeantallet på matematikk 1 (Stud.ass utlysning)? Det står 212 timer, men jeg antar det er 112.

Sånn i tilfelle det var noen andre som lurte på dette, så fant jeg ut av det (sendte mail til instituttet):

Hei. Det skal være 212 timer. (2grupper)
Blir ikke dette veldig mange timer i uken? De aller fleste stud.ass-jobber er jo rundt 100 timer.
Lenke til kommentar

Det blir jo rundt 10-12 timer lønna arbeid i uka da, minus de timene du klarer å spare på å rette øvingene fortere enn estimert. Men det var overraskende, ja, hvorfor i all verden deler de det ikke opp i en gruppe per studass? Jeg vurderte å første-prioritere matte 1 studass i søknaden min, men da tror jeg det utgår. Noe av det digge med studass-jobbene er jo at 100 timer er en veldig passe mengde jobb i løpet av et semester...

Lenke til kommentar

Huff. Ikke si det :p Jeg sitter med eksamensoppgaver nå. Noen som har glupe tips om hvordan man kan tegne 3D figurer i boka? Sliter skikkelig med å se hvordan figurene ser ut og hvordan man finner grenser til integralene. Egentlig når man må konvertere til andre koordinater enn det kartesiske også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...