Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør her siden folk her nok er de med mest peiling på dette.

 

Studentboligene i Trondheim, hva bør jeg holde meg unna av de forskjellige felleskapene? Må ha eget kjøkken og bad, det er mitt eneste krav. Har hørt at de bygges "nye Berg" og skal prøve å søke meg dit. Er det ellers noen anbefalinger?

 

:D Skal du flytte til Trondheim!? Can't wait. Jeg driter som vanlig i hva andre har skrevet [les: gidder ikke lese det] og kan si at Bloksberg studentby har noen veldig fine solo-leiligheter.

Hehe, jepp! Jeg vet du gleder deg :D

Lenke til kommentar

Hehe. Hvis noen vil humre litt kan jeg anbefale å sjekke hjemmesiden til matte2 nå. Der ligger det fellesmelding om eksamenskurset til han duden. Det morsomme ligger i at vedkommende som har kopiert eventbeskrivelsen fra facebook til fagets hjemmeside har facebook pirate-edition, så den meldinga ble kort sagt awesome. Personlig håper det er en av professorene som har kopiert det.

Lenke til kommentar

hei, noen som har søkt på marin teknikk her? sitter egentlig fast mellom IKT og marin :S

 

Vurderer marin og bygg :) Men skal først gjøre førstegangtjenesten :p

 

Har ikke marin på førstevalg, men den er på lista ihvertfall. Men må visst også et år i førstegangstjensten først. Luftforsvaret + vulkansk aktivitet = et år med askepartikkelmålinger? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...