Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det feil i timeantallet på matematikk 1 (Stud.ass utlysning)? Det står 212 timer, men jeg antar det er 112.

Sånn i tilfelle det var noen andre som lurte på dette, så fant jeg ut av det (sendte mail til instituttet):

Hei. Det skal være 212 timer. (2grupper)
Blir ikke dette veldig mange timer i uken? De aller fleste stud.ass-jobber er jo rundt 100 timer.
Skrevet

Det blir jo rundt 10-12 timer lønna arbeid i uka da, minus de timene du klarer å spare på å rette øvingene fortere enn estimert. Men det var overraskende, ja, hvorfor i all verden deler de det ikke opp i en gruppe per studass? Jeg vurderte å første-prioritere matte 1 studass i søknaden min, men da tror jeg det utgår. Noe av det digge med studass-jobbene er jo at 100 timer er en veldig passe mengde jobb i løpet av et semester...

Skrevet

Det er bare rett og rimelig også. Var studass i matte1 i 2.klasse og det var evig underbetalt. 212timer derimot, tja, nå virket det jo nesten litt fristende, sett borti i fra at man må rette en helt latterlig mengde øvinger.

Skrevet
TMA4110 - Matematikk 3 160 søkere på 25 stillinger

Er det i det hele tatt mulig for en som ikke har tidligere erfaring som stud.ass å bli tilbudt stilling i matte3?

Skrevet

Er lettere å få studassjobb i de lavere fagene destod lavere ned i årstrinnet du går. De ser stort sett bare på snittet ditt i mattefagene (i vår for eksempel ble kun mattefag tatt hensyn til). En ordning jeg synes er noe spesiell ...

Skrevet (endret)

Ligger ikke ute på kokeboka for maple og matlab oppgavene som har vært i matte 2 såvidt jeg vet.

Endret av slux
Skrevet

Huff. Ikke si det :p Jeg sitter med eksamensoppgaver nå. Noen som har glupe tips om hvordan man kan tegne 3D figurer i boka? Sliter skikkelig med å se hvordan figurene ser ut og hvordan man finner grenser til integralene. Egentlig når man må konvertere til andre koordinater enn det kartesiske også :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...