Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis en utdanning "krever" 63 poeng for å komme inn, hvilket snitt bør jeg da ha på vgs?? fatter ikke noe av poeng-greiene, så viss noen bare kunne skrevet et omtrendelig snitt istedenfor å henvise til andre sider hadde det vært supert!! kan vell nevne at jeg har alle realfag og får vel da 4 ekstra poeng eller noe sånt;)

Skjønner du ikke noe av poengsystemet, har du antakelig ikke kompetanse til å komme inn noen steder. Litt elementær plussing syns jeg en med studiekompetanse burde klare.

 

 

hehe:D gullkorn

Lenke til kommentar

Kan ikke påstå jeg er happy jeg heller. Og siden det gikk så dårlig vil jeg klage litt på NTNU:

 

Hvorfor er fristen for å velge emner for høstsemesteret (fordypningsretning + emner) 15. mai når timeplaner og eksamensdatoer fortsatt er noen uker unna? Jeez

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Kan ikke påstå jeg er happy jeg heller. Og siden det gikk så dårlig vil jeg klage litt på NTNU:

 

Hvorfor er fristen for å velge emner for høstsemesteret (fordypningsretning + emner) 15. mai når timeplaner og eksamensdatoer fortsatt er noen uker unna? Jeez

Emnene har vel strengt tatt frist 15. september, tror jeg.

Endret av TWA
Lenke til kommentar
Og siden det gikk så dårlig vil jeg klage litt på NTNU

 

Brukervennligheten til Studweb går hånd i hånd med informasjonsflyten fra NTNU. Mail fra studieveileder:

 

Heisan

 

Jeg har undersøkt litt, men ting har alikevel ikke blitt fullstendig klart for meg...

 

Det virker som om fristen for å gjøre valg av hovedprofil faktisk er i dag. Jeg greier ikke å finne ut hvem som burde informert dere om dette - og om det trenges.

 

(...)

Lenke til kommentar

Hehe, jau, frist for valg av studieretning var 15. mai. Vi fikk klar beskjed om dette.

Det er dog (i alle fall for min del) ikke noe stort problem å endre retning til høsten om ønskelig. Må bare kontakte studieveileder.

Endret av TWA
Lenke til kommentar

Studweb er _bittelitt_ rotete ja. Jeg trykker stort sett bare "Ok" på det meste og satser på at det ordner seg i lengden :p

 

Meneh, Digtek (TFE4110) eksamen var mindre pen i år ja. Oppgave 4 var plutselig noe annet en den har vært de siste 3 (?) årene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...