Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er «Logg ut»-linken plassert øverst i menyen?

God jul! :D

Siden det er den knapp du mest sannsynelig har mest lyst til å bruke først.

God jul!

Skrevet
Noen som kan anbefale noen fag jeg kan ta istf. ex.phil dette semesteret? Har tatt medisin for ikke medisinere. Ser etter et grunnleggende økonomi- eller psykologifag.

Må det være perspektivemne? Da kan du ta statistikk for samfunnsvitere. Lyst til å prøve deg på et økonomiemne så kan jeg anbefale innføring i mikroøkonomi.

Skrevet

Spenstig at alle onsdagene ser maltrakterte ut nå, siden man flytter forelesningene fra torsdag til onsdag i uke 19. De kunne spart seg for å skrive det opp på timeplanen, spør du meg.

Jeg har 2 forelesninger hver dag nå, med unntak av torsdag som er nesten full fra 08 til 19. Kun nattforelesning 2 dager i uka da :)

Skrevet
5/5 nattforelesning. Herlig.

Ditto. Ugh ...

Hadde så behagelige mandager i første semester, men nå er det visst ingen kjære mor lenger.

Skrevet

Noen som vet om det på avgangsvitnemålet står noe om når eksamenene ble tatt? Eller sagt på en annen

måte: Vil man ved å se på det kunne finne ut om jeg har kontet eksamener

eller forbedret karakterer? ;)

Skrevet
woho, studielån om 1-2 virkedager :)

hmm, kommer ikke det rundt den 15.?

Ikke i følge meldingen jeg fikk fra lånekassa før i kveld. Kan være at jeg var mad rask til å betale semesteravgiften da.

Skrevet

Jeg betalte i begynnelsen av desember, og har også fått beskjed om at jeg får lønning fra Lånekassa om 1-2 dager. Og da er det stor-utbetaling! :D

Skrevet

Det må du har gjort for å ha godkjent studieplanen din, betalt semesteravgift og fått penger fra Lånekassa i høst. :)

Men det tar gjerne litt tid fra man godkjenner studieplanen og betaler semesteravgifta før man får pengene fra Lånekassa, spesielt om høsten når de i tillegg skal sende deg gjeldsbrev og alt det der. Så det er kjekt å få gjort unna disse tingene tidligst mulig om man ikke ønsker å vente på penger langt ut i semestret.

Skrevet
Det må du har gjort for å ha godkjent studieplanen din, betalt semesteravgift og fått penger fra Lånekassa i høst. :)

Jeg gjorde det så klart for høst semestret :p Men mente at jeg ikke hadde godkjent noe til vår semestret :)

Men nå var alt godkjent og betalt så da er det bare å vente på pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...