Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske mange skuffa sjeler nå ja (inkludert meg selv). Hadde det ikke vært for at det er Vint Cerf som møter opp er jeg ikke sikker på om jeg hadde dratt i det hele tatt. Faktisk ikke helt sikker selv om det er han. Jævlig skuffende å melde seg på i god tro om at det blir pizza, og så få kontrabeskjed.

Skrevet

Hmpf, sitter og skriver ex.phil som skal leveres i morra, og så innser jeg at de to sidene jeg har skrevet bommer totalt på oppgaven >_>

Hjelper lite på innsatsviljen når man må fjerne ca. alt man har skrevet og starte på nytt.

Menmen, er jo min feil at jeg ikke leste oppgaven nøye nok :(

Skrevet

Tror jeg skal skrive den oppgaven jeg også, selv om jeg har de to første godkjent. Øhff, dette blir en lang natt. Pleier vanligvis aldri å utsette ting så lenge.

Skrevet

er feil tråd da men kan du ikke bare screen -S irssi irssi avslutte med ctrl+a+d og så kan du logge på med putty fra et sted å hente tilbake screenen med screen -x irssi. så slipper du mirc :)

Skrevet
er feil tråd da men kan du ikke bare screen -S irssi irssi avslutte med ctrl+a+d og så kan du logge på med putty fra et sted å hente tilbake screenen med screen -x irssi. så slipper du mirc :)

Er det jeg har gjort siste tiden, men liker mirc bedre.

Skrevet

Har noen av dere klart å slippe ex. pphil. til fordel for et mer nyttig fag? Har lest litt fagbeskrivelser og som ingeniør kan man vel dra mer nytte av et bedre fag?

Skrevet
Har noen av dere klart å slippe ex. pphil. til fordel for et mer nyttig fag? Har lest litt fagbeskrivelser og som ingeniør kan man vel dra mer nytte av et bedre fag?

Tror ikke en kan slippe unna ex.phil på NTNU i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...